Candidatul Ideal
- Ai experiență de 1-2 ani în comunicare cu clienții, preferabil în poziție similară (IT Support Level 1)
- Ai experiență în folosirea produselor Google (în special Google Sheets, Google Workspace)
- Ai abilități excelente de comunicare și ortografie în limba română pe care le vei folosi zilnic, dar cunoști și limba engleză la un nivel avansat
- Ești atent la detalii, precis, orientat către client și ai o gândire analitică
- Te motivează provocările care îți testează logica și cunoștințele technice
- Îți poți organiza munca într-un mod independent, în același timp respecți și termenele limită
- Ești dornic să înveți și să te dezvolți în acest domeniu (IT helpdesk level 2, level 3)
- Cunoștințele de limba maghiară reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
- Suport pentru clienții business prin e-mail și telefon în timpul programului de lucru (L-V, între orele 09:00-17:00), în majoritatea cazurilor în limba romană, ocazional în limba engleză, legat de teme tehnice și generale.
- Oferirea de răspunsuri la întrebări tehnice (exemple frecvente: cum să îți schimbi numele de utilizator sau parola; cum să imporți sau să exporți din sistem; cum să filtrezi datele, etc.)
- Oferirea de răspunsuri la întrebări generale (exemple frecvente legate de abonamente: întrebări legate de plata facturi; conținutul pachetului de abonament.)
- Oferirea de răspunsuri la întrebările legate de abonamentul MiniCRM și conținutul acestuia (funcții disponibile, etc.).
- Actualizarea și extinderea continuă a ghidurilor utilizatorilor.
- Colaborarea cu celelalte echipe interfuncționale (în special echipele de Account Management și Dezvoltatori).
Ce îți oferim?
- Interval salarial: 7.500 - 8.200 RON brut/lună
- Onboarding complet și oportunități de formare
- Asigurare de sănătate privată
- Zile suplimentare de concediu în funcție de politica noastră internă
- Dispozitive de calitate (Macbook, smartphone)
- Suntem deschiși la munca: de la birou, hibrid sau home office
- Birou modern în Cluj-Napoca.
Descrierea companiei
MiniCRM este prezent atât pe piața maghiară, cât și pe cea română. Compania noastra are o istorie de 14 ani și în prezent aproape 100 de angajați. În 2020, am fost incluși pe lista Deloitte Fast 500, ca a treia companie maghiară de IT cu cea mai rapidă creștere din regiunea EMEA. În 2024, am primit pentru a patra oară premiul Dreamjobs „Lovable Workplaces”.
Oferim pentru peste 2.000 de întreprinderi micro, mici și mijlocii posibilitatea de funcționare eficientă și creștere stabilă prin soluția de management al relațiilor cu clienții numit MiniCRM.
Scopul nostru este să arătăm întreprinderilor cum să folosească zilnic metodologiile de management care au adus deja rezultate dovedite în străinătate. Metodele pe care le-am dezvoltat într-un sistem urmând propriul nostru drum de dezvoltare și pe cel al clienților noștri.
Misiunea noastră este să oferim clienților cel mai amplu suport posibil în domeniul managementului clienților și al proceselor de afaceri.
Viziunea noastră este ca MiniCRM să fie alegerea principală pentru întreprinderile mici și mijlocii pentru a realiza procese de afaceri mai eficiente și mai transparente.
MiniCRM produsul:
MiniCRM este un sistem bazat pe cloud care oferă o soluție pentru companiile de succes maghiare și române. MiniCRM nu este doar un software, ci un partener dinamic care participă activ la dezvoltarea companiilor. Se adaptează în mod flexibil la așteptările în schimbare ale clienților și este întotdeauna gata să ajute companiile, făcând operațiunile de zi cu zi mai eficiente.
MiniCRM este calea cea bună spre succes! Alătură-te echipei noastre!