Publicat 15 Apr 2017 | Reactualizat 22 Apr 2017 | Expiră 16 Mai 2017

IT HELP DESK JUNIOR

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în IT Hardware

Candidatul ideal

Specialistul Help Desk ofera un eficient suport tehnic de specialitate tuturor utilizatorilor Qualicaps Romania rezolvand in acelasi timp si problemele tehnice ce intervin in domeniul comunicatiei si IT.
Calificari:
- Specializare in disciplina Tehnologiei Informatiei
- 2-3 ani experienta in pozitia de IT help desk
- Abilitati de comunicare atat conversationala cat si scrisa in limba Romana si Engleza
Cunostinte tehnice:
- Platforme: Windows 7-10, VMware environment, de preferat Windows Server 2012-2016
- Retele: TCP/IP, LAN’s, DNS, WINS, DHCP
- Software: suport tehnic pentru: Exchange 2010-2013, MS Office, Antivirus-spam
Alte cerinte:
- Orientare catre satisfacerea utilizatorului
- Abilitati avansate in ceea ce priveste troubleshooting si multi-tasking
- Capacitatea de asimilare si transmitere cunostinte
- Problem-analysis si problem-solving
- Abilitati de documentare

Descrierea jobului

Pozitia are responsabilitatea de a oferi suport tehnic in cazul urmatoarelor tipuri de echipamente:
- Desktop-uri, Laptopuri si Tablete;
- Imprimante, Scanere, Faxuri;
- Telefoane Smart si servicii de telefonie fixa;
- Sisteme de Operare Windows 7, Windows 10
- Outlook si MS Office;
- Sisteme de intretinere si securitate ce utilizeaza: antivirus, antispam, firewall, VPN
- Administreaza drepturile de acces si conturile de utilizatori;
- Linii si echipamente de comunicatii precum routere;
- Intretinerea retelei locale si a echipamentelor aferente.
Activitati zilnice:
1.HELP DESK
- Asigura suportul tehnic in domeniul IT tuturor utilizatorilor interni din Qualicaps Romania
- Ofera suportul tehnic individual, prin e-mail, telefon sau remote (disponibilitate 24x7)
- Urmareste si redirectioneaza problemele catre sursele corecte (furnizori, producatori, intern)
- Aisgura inregistrarea corecta, documentarea, inchiderea si generarea rapoartelor de activitate
2. RETELISTICA
- Suport primar in ceea ce priveste retelistica
- Lucreaza impreuna cu IT Managerul pentru implementarea si controlul functionarii sistemelor, implementeaza si controleaza securitatea retelei
- Lucreaza in colaborare cu suportul tehnic IT Europe
3. LINII DE COMUNICARE
- Up-gradeaza si intretine echipamentele si liniile de comunicare curente
- Supervizeaza si administreaza sistemele de telefonie/voce/centrala telefonica fixa precum si mobila
- Lucreaza in colaborare cu suportul tehnic IT Europe
4. ERP
- Instaleaza conexiunea sotware SAP si ofera orice alt suport solicitat de catre Managerul IT

Descrierea companiei

Compania face parte din grupul multinational Qualicaps, unul din leaderii mondiali in fabricarea capsulelor tari din gelatina utilizate in industria farmaceutica.
Fabrica din Bucuresti este unul dintre cele mai performante obiective ale ale grupului si este dotata cu echipamente de cea mai noua generatie.
Valorile in care credem sunt: profesionalismul, responsabilitatea, calitatea, corectitudinea, increderea, implicarea.

IT HELP DESK JUNIOR  -  SC QUALICAPS ROMANIA SRL