Introducere documente - Facturare - Contabilitate
BMF GRUP PROPERTY@FACILITY MANAGEMENT SRL
3 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-Studii medii/superioare;
- Experienta pe un post similar;
- Foarte bune abilitati operare PC (Excel, Word, Outlook);
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Persoana energica, atenta la detalii;
- Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare;
- Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri.
- Experienta pe un post similar;
- Foarte bune abilitati operare PC (Excel, Word, Outlook);
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Persoana energica, atenta la detalii;
- Capacitate foarte buna de organizare si auto-organizare;
- Persoana responsabila, corecta, capabila sa respecte instructiuni si deadline-uri.
Descrierea jobului
Pentru pozitia de operator introducere date - facturare:
-efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
-inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.;
-colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa;
-verificare e-mail, introducere documente (rapoarte, facturi, bonuri fiscale);
-verificarea corectitudinii rapoartelor si facturilor primite de la coordonatori;
-verificarea deconturilor si a extraselor bancare, pregatirea devizelor de materiale, transmiterea lor spre aprobare beneficiarilor si emiterea facturilor fiscale;
-verificarea facturilor emise de subcontractori;
-verificarea dosarelor de furnizori;
-emiterea devize si facturi fiscale;
-verificarea jurnalului de vanzari si a facturierelor;
-verificarea jurnalului de vanzari;
-intocmeste PV pt mijloacele fix.
Pentru pozitia de contabil:
-inregistrarea si evidenta facturilor primite de la clienti si furnizori interni si externi
- inregistrarea zilnica a incasarilor si platilor de numerar;
- evidenta deconturilor de cheltuieli;
- mentinerea si verificarea registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii;
- organizarea si participarea la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare/constituire provizioane etc.);
- confirmari de sold client si furnizori
-cunostinte citire balanta si plan de conturi, prezinta un avantaj
- raportari diverse
- se utilizeaza programul SAGA
Oferim:
-stabilitate, contractul se incheie pe perioada nedeterminata
-pachet salarial corespunzator nivelului tau profesional
-prime de sarbatori
-respectarea zilelor libere nationale
-conditii excelete de munca (inclusiv cafea la discretie)
-mediu placut de lucru, echipa prietenoasa
Sediul nostru este pe Calea Vitan, nr.289, sector 3, Bucuresti
-efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
-inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.;
-colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a registrului de casa;
-verificare e-mail, introducere documente (rapoarte, facturi, bonuri fiscale);
-verificarea corectitudinii rapoartelor si facturilor primite de la coordonatori;
-verificarea deconturilor si a extraselor bancare, pregatirea devizelor de materiale, transmiterea lor spre aprobare beneficiarilor si emiterea facturilor fiscale;
-verificarea facturilor emise de subcontractori;
-verificarea dosarelor de furnizori;
-emiterea devize si facturi fiscale;
-verificarea jurnalului de vanzari si a facturierelor;
-verificarea jurnalului de vanzari;
-intocmeste PV pt mijloacele fix.
Pentru pozitia de contabil:
-inregistrarea si evidenta facturilor primite de la clienti si furnizori interni si externi
- inregistrarea zilnica a incasarilor si platilor de numerar;
- evidenta deconturilor de cheltuieli;
- mentinerea si verificarea registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii;
- organizarea si participarea la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare/constituire provizioane etc.);
- confirmari de sold client si furnizori
-cunostinte citire balanta si plan de conturi, prezinta un avantaj
- raportari diverse
- se utilizeaza programul SAGA
Oferim:
-stabilitate, contractul se incheie pe perioada nedeterminata
-pachet salarial corespunzator nivelului tau profesional
-prime de sarbatori
-respectarea zilelor libere nationale
-conditii excelete de munca (inclusiv cafea la discretie)
-mediu placut de lucru, echipa prietenoasa
Sediul nostru este pe Calea Vitan, nr.289, sector 3, Bucuresti
Descrierea companiei
BMF GRUP este o companie de top, specializata in servicii integrate pentru toate tipurile de cladiri.
Echipa BMF are expertiza in SERVICII INTEGRATE de FACILITY MANAGEMENT pentru constructii, cum ar fi: centre comerciale, birouri, platforme logistice, magazine multibrand, asambluri rezidentiale, locatii bancare.
Publicat
18 Mart. 2024
Reactualizat
18 Mart. 2024
Expiră
17 Apr. 2024