
Internal Controller
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte
o Minimum 1 an experienta in domeniul colectarii de creante
o Abilitati de analiza si atentie la detalii
o Orientare catre solutionarea situatiilor complexe
o Disponibilitate pentru deplasare in judetele alocate
o MS Office la nivel avansat
o Permis auto cat. B (obligatoriu)
Descrierea jobului
Responsabilitati
o Verifica respectarea procedurilor interne aplicabile Agentilor Field
o Identifica si evalueaza riscurile specifice activitatii de colectare amiabila
o Se deplaseaza in zona de responsabilitate a Agentilor Field pentru a verifica toate documentele si actiunile intreprinse de acestia in raport cu procedurile si normele interne
o Evalueaza vizitele pe teren in conformitate cu procedurile referitoare la aceste activitati
o Evidentiaza erorile, abaterile si deficientele din activitatea Agentilor, identifica neconformitatile in vederea limitarii riscurilor, pierderilor si cresterea calitatii actiunilor intreprinse si a eficientei departamentului
o Documenteaza rapoarte de control mentionand concluziile, riscurile, deficientele constatate si recomandarile de optimizare a activitatii, propune imbunatatiri pentru proceduri si actiuni de control intern
o Se asigura ca toate rapoartele sunt intocmite cu acuratete si in conformitate cu termenele agreate
Descrierea companiei
Despre KRUK
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.