Candidatul Ideal
-Experiență anterioară în administrare de personal și REVISAL;
-Absolvent cursuri de calificare” Inspector resurse umane”
-Cunoștințe solide de legislația muncii;
-Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor, de comunicare și lucru în echipă;
-Capacitatea dе a respecta termenele limită de a prioritiza, urmâri și finaliza sarcinile primite;
-Cunoștințe operare MS Office(Word, excel);
-Permis de conducere Cat. B;
-Absolvent cursuri de calificare” Inspector resurse umane”
-Cunoștințe solide de legislația muncii;
-Abilități excelente de analiză și rezolvare a problemelor, de comunicare și lucru în echipă;
-Capacitatea dе a respecta termenele limită de a prioritiza, urmâri și finaliza sarcinile primite;
-Cunoștințe operare MS Office(Word, excel);
-Permis de conducere Cat. B;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
-Evidențe pontaj, certificate medicale, concedii, absențe, avansuri,istoric angajați, etc;
-Întocmire de analize/ situații statistice/ rapoarte lunare, trimestriale, anuale;
-Întocmire adeverințe diverse;
-Realizare plan de concedii odihnă, programe formare profesională, etc;
-Administrarea și actualizarea dosarelor de personal (contracte de muncă, acte adiționale, decizii, fișe de post, documente de evidență a personalului etc.);
-Întocmirea documentelor referitoare la încheierea, executarea, modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă;
-Gestionarea evidenței fișelor de aptitudine/avizelor medicale și menținerea relației cu furnizorii de servicii SSM/SU;
-Activități de contabilitate primară (înregistrare,verificare,arhivare documente etc);
Beneficii:
- Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite;
- Oportunitatea dezvoltării carierei în numeroase activități și procese specifice jobului, alături de o echipa tânără și dinamică;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Bonusuri ocazionale.
-Evidențe pontaj, certificate medicale, concedii, absențe, avansuri,istoric angajați, etc;
-Întocmire de analize/ situații statistice/ rapoarte lunare, trimestriale, anuale;
-Întocmire adeverințe diverse;
-Realizare plan de concedii odihnă, programe formare profesională, etc;
-Administrarea și actualizarea dosarelor de personal (contracte de muncă, acte adiționale, decizii, fișe de post, documente de evidență a personalului etc.);
-Întocmirea documentelor referitoare la încheierea, executarea, modificarea, suspendarea și încetarea contractelor individuale de muncă;
-Gestionarea evidenței fișelor de aptitudine/avizelor medicale și menținerea relației cu furnizorii de servicii SSM/SU;
-Activități de contabilitate primară (înregistrare,verificare,arhivare documente etc);
Beneficii:
- Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite;
- Oportunitatea dezvoltării carierei în numeroase activități și procese specifice jobului, alături de o echipa tânără și dinamică;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Bonusuri ocazionale.
Descrierea companiei
Societatea SC PORKPROD SRL a fost înființată în anul 2006, având domeniul principal de activitate în agricultură și industria alimentară. Cu un număr mediu de 230 de angajați. Sediu societății fiind situat în Loc.Iratoșu,iar punctul de lucru unde se va desfășura activitatea este în Variasu Mare, Jud.Arad.
Joburi similare