Inspector Resurse Umane

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare sau studii medii profil economic , curs de inspector resurse umane;
  • Experienta in domeniul economic minim 5 ani din care minim 3 ani pe salarizare;
  • Cunostinte de operare in programul WinMentor / GITS constituie un avantaj;
  • Cunostinte operare MS Office (Excel, Word, Outlook) si cunostinte operare REVISAL;
  • Capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducerea companiei;
  • Atitudine pozitiva fata de locul de munca , fata de atributiile sale si fata de rezultatele muncii sale.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companiei;
  • Întocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale;
  • Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților;
  • Centralizarea și verificarea pontajelor;
  • Întocmirea adeverințelor, de orice tip, pentru salariații activi, respectiv salariații încetați;
  • Desfășurarea altor activități specifice administrării de personal;
  • Organizarea evaluarii performantei angajatilor;
  • Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei;
  • Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
  • Primeste, verifica si arhiveaza certificatele medicale;
  • Tine evidenta concediilor de odihna si medicale pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii;
  • Primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora;
  • Diverse raportari statistice solicitate de INS;
  • Arhivare documente inregistrate conform regulilor interne;
  • Participă activ la implementarea diverselor proiecte financiar-contabile;
  • Asigură suport în pregătirea rapoartelor lunare către autorităţile fiscale;
  • Colaboreaza intr-un spirit colegial corect si pozitiv cu toti colegii si managerii de puncte de lucru in scopul realizarii obiectivelor postului propriu;
  • Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

Beneficii:
  • Se oferă tichete de masă;
  • Se oferă telefon de serviciu;
  • Se oferă abonament medical la o clinică privată.

Descrierea companiei

CLS Pro Consulting SRL este o companie de prestari servicii de consultanta, finaciar contabile, management si resurse umane.
Publicat 16 mai 2022 Reactualizat 13 iun. 2022 Expiră 15 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.