Inspector resurse umane si salarizare
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Inspector Resurse Umane si Salarizare
Departament:
Resurse Umane
Cautam o persoana care are urmatoarele calitati:
- Curs de Inspector Resurse Umane – Obligatoriu
- Experienta in domeniul salarizarii
- Cunostinte bune ale pachetului MS Office, cu preponderenta Word/Excel
- Cunostinte avansate in domeniul resurselor umane si REVISAL
- Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului
- Abilitatea de a lucre cu cifre, atentie pentru detalii, aptitudini de analiza si sinteza
- Cunoasterea programului SAGA, Mentor, Nexus
- Cunostinte bune de limba engleza
- Fire dinamica, flexibila, pozitiva si foarte bine organizata
- Experienta de minim 3 ani in domeniul HR – Experienta in prestari servicii poate reprezenta un avantaj
Descrierea jobului
- Gestionarea unui portofoliu de firme
- Redactarea si intocmirea dosarelor de personal (CIM, adeverinte, acte aditionale, decizii de incetare, suspendare..etc)
- Operarea tuturor modificarilor in sistemul informatic (SAGA/REVISAL)
- Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri…etc.)
- Calculul salarial lunar (intocmirea statelor de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului)
- Generarea notelor contabile, intocmirea si verificarea D112
- Transmiterea in mod organizat cu respectarea termenelor impuse de client a situatiilor lunare (state de plata, fluturasi, op-uri)
- Inregistrarea concediilor medicale si intocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor de la Casa de Sanatate.
Beneficiile aferente postului sunt:
- Bonus lunar si bonus trimestrial
- Zi libera in data de 25 ale lunii (valabil lunar) + zi de nastere libera
- Bonus vechime
- Bonus recomandare.
- Salariu atractiv
- Mediu de lucru placut
- Oportunitati de dezvoltare in cariera
Descrierea companiei
Noi suntem GP-TAX!
În doar 10 ani, compania noastra a crescut într-un ritm rapid datorită unui proces de selecție unic care a adus contabili, inspectori RU dar si analisti talentați care își doresc să exceleze, construiindu-si baze solide sau dezvoltandu-si expertiza deja existenta.
Cu birouri în București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Oradea și Sibiu, echipa noastră are acces deplin și cunoștințe, experiență și expertiză, amabilitate și disciplină, pentru a ne ajuta clientii să crească la următorul nivel.
Pentru a ne realiza viziunea pentru viitor, ne-am angajat in a cauta colegi noi, dornici sa se alature calatoriei incepute de noi. Ne dorim sa faci parte din echipa noastra!
Pentru informatii suplimentare contactati-ne la adresa de email: office@gp-tax.ro