Inspector antifrauda
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare; profil tehnic;
- Experienta profesionala de minim 1-3 ani in domeniul asigurarilor (optim: antifrauda sau daune auto);
- Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu;
- Permis conducere (B);
- Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel), nivel mediu;
- Abilitati de exprimare orala (clara, cursiva, literara);
- Capacitate de memorizare verbala si vizuala;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Capacitatea de a face predictii si previziuni;
- Orientare spre performanta excelenta;
- Asumarea responsabilitatii, proactivitate;
- Flexibilitate si adaptare la schimbare;
- Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect;
- Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.
Descrierea jobului
- Detecteaza si analizeaza actiunile definite ca fraude comise in cadrul dosarelor de dauna si colecteaza dovezile aferente pentru eventualele actiuni in instanta;
- Urmareste si investigheaza orice indicii primite de la surse relevante interne si externe;
- Efectueaza deplasari necesare in vederea prevenirii si combaterii fraudei interne si externe;
- Verifica dinamica accidentului pentru dosarele suspecte si solicita expertize tehnice extrajudiciare;
- Ofera suport si colaboreaza strans cu celelalte echipe de control, juridic si daune;
- Mentine o stransa cooperare cu diverse institutii in vederea prevenirii si combaterii fraudei.
Beneficii oferite:
- Pachet competitiv de beneficii financiare si non financiare;
- Bonus anual de performanta;
- Tichete de masa;
- Tichete culturale;
- Bonus Craciun, Paste, Vacanta;
- Polita asigurare Employee Benefits;
- Abonament medical, parteneriat cu o clinica medicala de prestigiu;
- Oportunitati de crestere in cariera la nivel local si international;
- Training-uri tehnice si soft skills;
- Mediu de lucru profesionist si prietenos;
- Evenimente speciale pentru angajati, programe de Wellbeing;
- Biblioteca virtuala - abonament Bookster;
- Birou modern situat central in Piata Charles de Gaulle.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
In conformitate cu Regulamentul General pentru Protectia Datelor 2016/679/UE (RGDP) Generali România Asigurare Reasigurare S.A., CUI RO 2886621, are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale in calitate de candidat, tinand cont de intentia dvs. de a aplica pentru un post in cadrul al companiei. Astfel dorim sa va informam dupa cum urmeaza:
Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A. (numita in continuare si „Generali”) este parte a Grupului Generali Assicurazioni. In acest context, Generali intentioneaza sa ofere candidatilor posibilitatea, in masura in care acest lucru raspunde si dorintelor lor, aplicarii pentru oportunitati de angajare atat la nivelul Generali Romania, cat si la nivelul intregului Grup Generali.
Dvs. aveti responsabilitatea sa le transmiteti aceasta Nota de informare, pentru a fi informate in mod corect si complet.
- In cazul in care un apropiat de-al dvs sesizeaza oportunitatea de angajare la Generali si ne transmite CV-ul dvs.
- Daca CV-ul dvs este pe o platforma publica.
- partenerii contractuali ai Generali
Toti furnizorii de servicii ai Generali sunt obligati prin contract sa respecte confidentialitatea datelor cu caracter personal.
- Entitati care fac parte din Grupul Generali
In cazul transferurilor catre alte tari, utilizam unul sau mai multe dintre urmatoarele mecanisme:
- Clauze contractuale standard ale UE cu un destinatar de date in afara SEE sau Marea Britanie
- Verificarea faptului ca destinatarul a implementat reguli corporatiste obligatorii
- acces la date,
- rectificarea sau actualizarea datelor,
- stergerea datelor, cand sunt indeplinite o serie de conditii (spre ex. daca datele nu mai sunt necesare pentru scopurile de mai sus),
- restrictionarea prelucrarii,
- dreptul de a vi se comunica orice rectificare sau stergere sau restrictionare a prelucrarii,
- portabilitatea catre dvs. a datelor,
- dreptul la opozitie,
- dreptul de a fi notificat in caz de incalcare a securitatii datelor,
- modificarea sau retragerea consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pentru cazurile in care v-ati exprimat acest consimtamant;
- sa depuneti o plangere la autoritatea competenta (ANSPDCP)
- dreptul de a va adresa justitiei.
- Cum puteti sa ne contactati in legatura cu datele dumneavoastra personale?
- prin e-mail la protectiadatelor.ro@generali.com,
- prin posta la adresa: Bucuresti, Sector 1, Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 1, 6 si 7, Cod postal 011857
- sau accesand formularul Sugestii/Raportari aflat pe site: https://www.generali.ro/despre-noi/conformitate/protectia-datelor-cu-caracter-personal-in-cadrul-generali/
Descrierea companiei
Povestea noastra a inceput in anul 1831, la Trieste, sub numele de Assicurazioni Generali, si am ajuns in prezent sa ne laudam ca suntem una din cele mai mari 50 de companii de la nivel global, oferimd clientilor si partenerilor nostri asigurari generale de viata si servicii de asistenta.
In toata perioada de viata, Generali s-a extins permanent, dand nastere unuia dintre cele mai puternice grupuri financiare ce deserveste peste 70 de milioane de clienti din 60 de tari de pe 5 continente, 90% din activitate concentrandu-se in Europa.
La nivel european, Generali reprezinta cel mai mare asigurator de viata si se situeaza intre primii trei asiguratori europeni, lider de piata in Italia, si ocupant al unor pozitii cheie pe pietele din Germania, Franta, Austria, Spania si Elvetia.
Cu o puternica experienta internationala si o gama larga de produse de asigurari generale si de viata, Generali Romania se afla in top 10 cei mai mari asiguratori din tara noastra si, conform studiilor de cercetare de piata, in top 3 cei mai de incredere asiguratori, beneficiind de unul dintre cei mai buni indicatori de satisfactie a clientilor. Activitatea noastra este bazata pe integritate, munca in echioa, inovatie, profesionalism, si nu in ultimul rand orientare catre client.
Oferim clientilor Generali, persoane fizice sau juridice, servicii de calitate si garantia unui brand consacrat, respectat si axat pe calitatea inalta a produselor oferite si plata rapida a daunelor. Suntem proactivi, cream zi de zi valoare prin tot ce oferim, ne pasa cu adevarat de viitorul si prezentul clientilor Generali si crestem calitatea vietii, pretuind prosperitatea si siguranta pentru ca ne dorim sa fim prima optiune cand vine vorba de oferta de pe piata.
Echipa Generali depune toate eforturile pentru a livra servicii performante, anticipeaza nevoile clientilor, transformandu-le in oportunitati ca mai apoi sa le indeplineasca, o echipa ce ofera un mix excelent intre protectie, consiliere si servicii, mereu pregatita sa ajute.
Vino si tu sa faci parte din echipa rosie Generali!