-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Inginer Vanzari materiale electrice

ELECTRO DOVIS SRL Constanta
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

👤 Candidatul Ideal

Căutăm o persoană organizată, cu o atitudine pozitivă și o înclinație naturală către domeniul tehnic.

Cerințe obligatorii:
  • Studii superioare absolvite.
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare.
  • Capacitatea de a înțelege și explica specificații tehnice.
  • Persoană dinamică, responsabilă atentă la detalii (pentru pregătirea comenzilor și aranjarea la raft).
  • Orientare către client și spre găsirea de soluții.
  • Cunoștințe bune de operare PC.
  • Activitatea se va desfășura la sediul nostru din Constanța.
Reprezintă un avantaj:
  • Studii superioare în domeniul tehnic (Electric, Electrotehnic, Energetic sau similar).
  • Experiență anterioară în vânzări, în special pe o piață similară (materiale electrice, echipamente industriale).

Descrierea jobului

🎯 Rolul Tău
Rolul tău principal este de a înțelege nevoile tehnice ale clientilor nostri și de a le oferi produsele corespunzatoare in functie de ce comercializam sau ce putem aproviona asigurând o experiență de vânzare consultativă.
Rolul tău implică atât o componentă consultativă (vanzare directa, suport tehnic și ofertare), cât și o componentă operațională (pregătirea comenzilor și administrarea spațiului de vânzare).

📋 Responsabilități Cheie
  • Suport Tehnic: Oferirea de consultanță tehnică de specialitate clienților (telefonic, email sau direct la sediu) pentru a-i ajuta să aleagă produsele potrivite.
  • Ofertare: Întocmirea și prezentarea ofertelor tehnico-comerciale, atât pentru produsele aflate în stoc, cât și pentru cele la comandă specială.
  • Pregătirea Comenzilor: Preluarea, procesarea și pregătirea fizică a comenzilor de la clienți pentru livrare sau ridicare.
  • Administrare Raft (Merchandising): Asigurarea aranjării corespunzătoare a produselor la raft, etichetarea corectă și menținerea unui aspect comercial al punctului de lucru.
  • Relația cu Clienții: Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu portofoliul de clienți existent.
  • Colaborare: Lucrul îndeaproape cu departamentele de achiziții și logistică pentru a asigura disponibilitatea produselor și respectarea termenelor de livrare.

⏰ Program de lucru:
Luni-Vineri: 8h / zi + 30min pauza de masa
Sambata: 2 sambete pe luna program de 7h

Descrierea companiei

Fondata in 1992 in orasul Constanta, Romania suntem un partener bine cunoscut in ceea ce priveste materialele electrotehnice profesionale. Ne concentram spre a furniza materiale cu o calitate ridicata pentru clientii nostrii existenti si mijloacele tehnice necesare pentru noii parteneri ce ne solicita.

Publicat 14 Nov. 2025Reactualizat 14 Nov. 2025Expiră 14 Dec. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.