Candidatul Ideal
Cerinte:
- Experienta profesionala de minimum 2-3 ani in vanzarea de aparatura de laborator sau echipamente industriale, si/sau vanzarea de consumabile;
- Studii superioare tehnice (de preferat in inginerie mecanica, inginerie electrica sau electronica/ mecatronica, constructii de masini, stiinta materialelor, fizica, chimie, biochimie);
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office si experienta de operare intr-un sistem ERP (Pluriva – reprezinta avantaj;
- Permis de conducere categoria B;
- Persoana receptiva, eficienta si deschisa, atenta la detalii, orientata catre solutii si rezultate.
Descrierea jobului
- Realizeaza previziuni de vanzari pe segmentele de clienti sau produse, la cererea Directorului de Vanzari, si sprijina realizarea studiilor de marketing;
- Tine la zi lista de oportunitati in ERP Pluriva;
- Contacteaza clientii si factorii de decizie in procesul de achizitie (vizite, telefon, email);
- Monitorizeaza permanent activitatea concurentei si raporteaza periodic superiorului direct;
- Intocmeste oferte tehnico-economice conform politicilor si strategiilor companiei;
- Mentine relatia cu clientii pe toata durata derularii proiectului, inclusiv pentru monitorizarea satisfactiei acestora;
- Intocmeste contracte de vanzare si le transmite catre conducerea Sartorom pentru avizare (unele pot fi intocmite de back-office);
- Urmareste derularea contractelor pana la finalizarea acestora si achitarea facturilor, cu suportul departamentelor Service si Administrativ;
- Participa la organizarea actiunilor publicitare (simpozioane, seminarii, expozitii – zonale, nationale sau internationale);
- Raporteaza activitatea zilnic, in format electronic in ERP Pluriva;
- Actualizeaza constant baza de date a clientilor in ERP Pluriva;
- Intocmeste corect si la timp deconturile de deplasare;Participa la sedintele de raportare periodice.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv (salariu fix + comision);
- Tichete de masa de 40 lei/zi lucrata;
- Autoturism de serviciu;
- Abonament medical VIP la o clinica privata;
- Cadouri de Paste si Craciun;
- Traininguri periodice si oportunitati multiple de dezvoltare personala si profesionala.
Descrierea companiei
Humangest România face parte din SGB Humangest Holding, un grup cu capital integral italian, specializat în servicii și consultanță în domeniul resurselor umane.
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru organizațiile cu care colaborăm, oferindu-le nu doar candidați potriviți, ci și soluții inteligente, adaptate realităților și provocărilor actuale din piața muncii.
Punem la dispoziție o gamă variată de servicii, menite să sprijine companiile în toate etapele activităților de HR:
- Recrutare și selecție de personal
- Leasing de personal
- Administrare de personal și payroll
- Evaluarea performanțelor angajaților
- Training
- Consiliere Outplacement
Credem în parteneriate construite pe încredere, transparență și o bună înțelegere a fiecărui context de business. La Humangest, punem oamenii în centrul fiecărei soluții – pentru că știm că succesul începe cu echipe bine alese și bine susținute.