Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Inginer Suport Tehnic Software – Industria Tipografica

PRINTMAN SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

O persoana pasionata de tehnologie si solutii software, riguroasa in abordarea problemelor tehnice, cu bune abilitati de comunicare si dorinta de a invata permanent. Experienta in domeniul tipografic sau in suport IT/tehnic constituie un avantaj semnificativ.


Cerințe:
  • Studii tehnice (informatica, automatizari, electronica sau domenii conexe)
  • Cunostinte solide de sisteme de operare (Windows, eventual macOS/Linux)
  • Experienta in depanare software, configurare de retele si diagnosticare IT
  • Familiarizare cu aplicatii software din industria tipografica reprezinta un avantaj (XMF, Caldera, Enfocus, GMG, Fiery etc.)
  • Abilitati tehnice si logice excelente, gandire analitica si orientare spre rezolvare de probleme
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara
  • Limba engleza – nivel bun (pentru comunicare tehnica si traininguri furnizor)
  • Permis de conducere categoria B

Descrierea jobului

Rol:
Ocupantul postului asigura suport tehnic de specialitate pentru clientii companiei in ceea ce priveste functionarea, configurarea si depanarea software-ului aferent echipamentelor tipografice si de finisare. Rolul contribuie la mentinerea performantei optime a echipamentelor din portofoliul Printman si la cresterea satisfactiei clientilor prin interventii prompte si profesioniste.

Responsabilități:
  • Ofera asistenta tehnica clientilor pentru software-ul asociat echipamentelor de tipar digital si conventional
  • Asigura suport pentru instalarea, configurarea si actualizarea aplicatiilor software utilizate in fluxurile tipografice (XMF, Caldera, Enfocus, color management, workflow-uri automate etc.)
  • Diagnosticheaza si rezolva probleme tehnice software raportate de clienti – remote sau on-site
  • Colaboreaza cu echipa de service hardware pentru solutionarea eficienta a incidentelor complexe (software + hardware)
  • Mentine legatura cu furnizorii de software pentru escaladarea problemelor ce necesita suport de nivel superior
  • Documenteaza interventiile si actualizeaza baza de date interna cu solutii tehnice si proceduri
  • Ofera traininguri de baza clientilor privind utilizarea corecta a aplicatiilor software si fluxurilor digitale
  • Monitorizeaza performanta sistemelor software implementate si propune imbunatatiri acolo unde este cazul·
  • Intocmeste rapoarte de activitate


Beneficii:
  • Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii solide, dinamice, lider național în domeniul său de activitate
  • Mediu de lucru prietenos, colaborativ, propice inovării și dezvoltării profesionale
  • Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată
  • Pachet salarial atractiv, corelat cu studiile, certificările deținute și experiența acumulată
  • Tichete de masă în valoare de 40 lei / zi lucrată
  • Decontarea parțială a contravalorii serviciilor turistice (cazare și/sau transport) în limita a 2.200 lei / an*
  • Primă de Paște și de Crăciun atât pentru angajat cât și pentru copiii minori ai acestuia (în valoare de 300 lei, sub formă de tichete cadou)*
  • Primă de 01 iunie pentru copiii minori ai angajatului (în valoare de 300 lei, sub formă de tichete cadou)*
  • Pensie privată facultativă (pilon 3) în valoare de 60 lei / lună*
  • Diverse prime acordate cu ocazia unor evenimente speciale din viața angajatului
  • Bonusuri de performanță la final de an
  • Abonament la clinică medicală privată
  • Cazare și diurnă pentru deplasări
  • Program de lucru de luni până vineri în intervalul 09:00 – 17:30
  • Evaluare anuală a activității și performanțelor individuale
Mențiuni:
*Acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform prevederilor Regulamentului Intern
**Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceștia
***Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate
****Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Printman SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal.
Publicat 9 Oct. 2025Reactualizat 19 Oct. 2025Expiră 8 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.