Candidatul Ideal
- Experienta minim 2-3 ani in pozitii de Inginer Ofertare / Decontare / Achizitii / Costuri / Cantitati in lucrarile ce vizeaza constructiile civile, industriale si instalatiile
- Experienta minim 5 -7 ani in domeniul Constructiilor
- Capacitate de analiza si sinteza
- Cunostinte de utilizare pachet programe Microsoft (Excel, Word, Outlook etc)
- Persoana dinamica, flexibila, activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate
- Cunostinte tehnice si legislative de profil
Descrierea jobului
- Analizează documentatia proiectelor tehnice in vederea intocmirii si organizarii pachetelor de lucrari transmise contractantilor specializati in scopul ofertarii lucrarilor
- Verifica si coreleaza specificatiile tehnice ale proiectului cu listele de cantitati si piesele desenate
- Verifica, evalueaza si completeaza cantitatile de lucrari/unitate de masura conform proiect
- Emite cereri de oferta catre furnizori/contractori si compara ofertele de pret primite in scopul contractarii si intocmirii bugetului final;
- Verifica documentele de santier si procedurile tehnice de executie elaborate si transmise de contractanti,
- Analizeaza caietele de sarcini si documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară de la clienti privati sau descarcate de pe SEAP
- Participa la intocmirea ofertelor si a documentatiei tehnice pentru licitatii private sau publice;
Responsabilitati pentru Procesul de Decontare:
- Urmareste stadiul decontarii lucrarilor contractantilor si subantreprenorilor;
- Verifica certificatele de plata ale contractantilor si se asigura ca documentele de calitate si control au fost predate
- Analizeaza conformitatea situatiilor de lucrari executate si compara valorile inaintate la plata de contractori cu valorile aferente contractelor agreate
- Verifica corectitudinea facturilor primite, corespondenta cu situatiile de lucrari si tine evidenta sumelor decontate
- Responsabil de urmarirea, controlul si incadrarea in bugetul proiectului
- Ofera suport in organizarea si urmarirea situatiei contabile aferenta proiectelor organizate in centre de cost/profit
- Tine evidenta variatiilor financiare ale proiectului pentru modificarile cantitative si contractuale efectuate
Bonusuri si facilitati salariale:
1. Pachet salarial atractiv;
2. Prime ocazionale
Descrierea companiei
SENARIA reprezinta grupul de firme ce activeaza in domeniul constructiilor furnizand servicii de project & cost management, antrepriza generala in domeniul industrial si dezvoltare imobiliara pentru proiecte proprii, care isi asuma obiectivul de a furniza servicii cu o acoperire tehnica de 360°.
Suntem un furnizor complet de servicii tehnice integrate (consultanta - executie - dezvoltare) și orientat către clienții cu care ne dorim sa dezvoltam parteneriate pe termen lung, avand specialiști valoroși care posedă cunoștințe vaste în domeniul proiectelor imobiliare, acumulate în ani de experiență.
- 3 Iun. 2025
INGINER OFERTARE ȘI DECONTARE
SC ANTREPRIZA CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI SRL
Roman, Piatra Neamt, Targu Neamt și alte 2 orașe