Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Inginer ofertare/decontare cu experienta obligatorie

SANTIER IN LUCRU SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Experienta minim 5 ani in ofertare/decontare, intocmire propuneri financiare/tehnice licitatii SEAP;
- Facultate Constructii Civile, industriale si agricole
- Are cunostinte temeinice in domeniul constructiilor;
- Utilizare buna a programelor: Windev, Excel, Word.
- Are abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipa, atentie la detalii;
- Este organizat si riguros;
- Spirit și abilitate de lucru în echipă;

Descrierea jobului

- Disponibile doua posturi : unul pentru Bucuresti si unul pentru Caracal;
- Studiaza documentatia : caiete de sarcini, fise de date, planuri, memorii tehnice si intocmeste ofertele complete tinand cont de cerintele acestora;
- Intocmeste si verifica oferta financiara sau/si tehnica pentru licitatii publice ;
- Dupa depunerea ofertei, raspunde la solicitarile de clarificari ale autoritatii contractante;
- Participa activ la intocmirea corespondentei cu beneficiarul, verifica solutiile transmise, urmareste cu minutiozitate evolutia contractului;
- Intocmeste situatii de lucrari , atasamente;
- Oferim conditii de munca bune, zona semi-centrala, precum si sansa de a lucra alaturi de o echipa tanara, dinamica si profesionista.

Descrierea companiei

SC SANTIER IN LUCRU SRL este o companie care a fost infiintata in anul 2017 ca o societate comerciala cu capital romanesc privat. Societatea noastra activeaza in domeniul constructiilor - proiectare si executie www.proiectarebucuresti.ro
Publicat 5 Mart. 2024 Reactualizat 2 Apr. 2024 Expiră 4 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.