Inginer instalatii
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Nivel dorit de experienţă specifică: minim 3 ani experienţă într-un rol similar, absolvent al Facultății de construcții (secția C.C.I.A. ) sau Inginerie economică în construcții, expereință în supravegherea lucrărilor/șef șantier.
Cerinţe obligatorii:
Studii superioare in domeniu– min. diploma de licență;
Permis de conducere, categoria B;
Operare în Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Internet;Cunoștințe minime de ACAD (Autocad, Arhicad).
Ce abilități/competențe am dori să dețineți:
Abilități excelente de comunicare în mediul de business;
Orientare către rezultate;
Gândire analitică, excelență în planificare și execuție;
Muncă în echipă/team player.
Descrierea jobului
Responsabilităţi generale:
- Solicitarea ofertelor de preţ pentru lucrările aprobate, analiza acestora şi întocmirea raportului de selecție al furnizorului
- Susținerea lucrărilor proprii în fața verificatorilor de proiecte, pentru proiecte interne ale companiei
- Participarea la încheierea, negocierea şi verificarea contractelor cu terţii;
- Urmărirea zilnică a lucrărilor în curs şi obţinerea avizelor necesare (ex. permis de foc, etc.);
- Planificarea lucrărilor în cadrul fiecărui proiect și verificarea situaţiei acestora, în conformitate cu prevederile contractuale;
- Verificarea reperelor şi subansamblelor recepţionate;
- Participarea la recepţia lucrărilor în situaţia fazelor ascunse determinante și fazele prevăzute în programul de control al calității lucrărilor;
- Verificarea documentațiilor de specialitate ale lucrărilor contractate;
- Reconstituirea cărții tehnice pentru specialitatea instalații pentru obiectele de construcții ale companiei;
- Întocmirea proceselor verbale de recepție mijloace fixe și întreținerea corespondenșei cu serviciul financiar-contabil;
- Participarea la activitățile de inventariere trimestrială și anuală;
- Comunicarea, arhivarea și transmiterea documentelor suport ale situațiilor de lucrări, recepții financiare;
- Reprezentarea interselor companiei în relația cu terții raportat la specialitatea absolvită și experiența specifică;
- Soluţionarea reclamaţiilor și a neconformităților în perioada de exploatare;
- Întocmirea de evidenţe şi raportări;
- Informarea, consultarea şi participarea la toate activităţile privind buna desfăşurare a proiectelor.
- Pachet salarial atractiv: bonus de performanță conform gradului de îndeplinire al obiectivelor, tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.);
- Oportunitate de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune. Mediu de lucru profesionist și prietenos.
Descrierea companiei
“Să fii veșnic tânar nu înseamnă să ai 20 de ani, înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești.” - Prof. Dr. Ana Aslan
Grija pentru frumos şi respectul faţă de tradiţie, sănătate şi mediul înconjurător, completate de cercetarea continuă, originalitatea şi atenţia faţă de cerinţele clienţilor săi, au făcut din FARMEC un producător apreciat de-a lungul timpului. Astăzi, portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS şi OBSESIE.
Alăturându-te echipei Farmec, ne vei susține în a continua să transmitem și generațiilor viitoare încrederea în forțele proprii, în posibilitățile de creștere și spiritul antreprenorial românesc.
Te invităm să ne vizitezi pe: www.farmec.ro
https://www.instagram.com/farmec/
https://www.youtube.com/watch?v=gZx5z3NXwzc&feature=youtu.be
https://twitter.com/farmec