Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Inginer calitate clienti - Targu-Mures

HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!
Pentru acest rol este nevoie de:
  • Studii Superioare Tehnice
  • Cunostinte desen tehnic
  • Limbi straine : Engleza – nivel avansat, Germana – reprezinta avantaj
Competente:
  • Abilitati dezvoltate de comunicare
  • Orientare spre client si rezultate
  • Planificare si organizare
  • Munca in echipa
  • Abilitate de analiza
Beneficiile pe care le oferim sunt:
  • Transport gratuit
  • Tichete de masa
  • Tichete cadou
  • Bonus anual de performanta
  • Abonament la sala de sport
  • Abonament medical
  • Al 13-lea salariu
  • Bonus de fidelitate
  • Mediu de lucru tanar si dinamic
  • Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personala

Descrierea jobului

Rolul face parte din cadrul departamentului Calitate si presupune urmatoarele sarcini:
  • Responsabil sa proceseze in sistemul BABTEC reclamatiile de la client in maxim 24 ore de la primirea lor si sa informeze membrii segmentelor/ departamentelor responsabile astfel incat fiecare reclamatie sa fie cunoscuta de toti cei implicati in timp util.
  • Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie in vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de sortare) pentru minimizarea pierderilor si sa prezinte rezultatelor evolutiei reclamatiilor de la client in raportul lunar.
  • Responsabil sa adune informatiile necesare pentru solutionarea si inchiderea reclamatiilor de la client in maxim 10 zile lucratoare de la primirea lor.
  • Responsabil impreuna cu departamentul calitate productie de definirea si instalarea de controale aditionale si activitati de sortare (pe baza datelor din reclamatiile primite) astfel incat din linia de productie sa nu ajunga in magazia de produse finite sau la client decat produse conforme.
  • Asigura informatii consistente membrilor segmentelor si echipei manageriale cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare
Aplica acum! Asteptam cu interes sa ne cunoastem!

Descrierea companiei

HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM este o companie tanara si dinamica, parte a HIRSCHMANN AUTOMOTIVE GmbH. Activitatea de productie a inceput in Decembrie 2007, primele produse fiind cablaje pentru sistemele de asistenta la parcare. Cu timpul activitatea de productie s-a extins si s-a diversificat, in prezent producand peste 500 tipuri de produse pentru industria auto si nu numai. Clientii nostri sunt principalii producatori de automobile si de subansamble din industria auto. Angajatii nostri, calificati si dedicati se confrunta cu multe provocari noi, cu scopul de a atinge obiectivul nostru comun, acela de a obtine o pozitie de lider pe piata internationala.
Cresterea este posibila doar daca lucram impreuna!

Publicat 15 Mart. 2024 Reactualizat 12 Apr. 2024 Expiră 14 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.