Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Inginer Birou Tehnic Ofertare - Urmarie lucrari

Romtim Instal S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Licențiat al Facultății de Construcții CCIA/Instalatii in Constructii,Constructii Hidrotehnice sau CFDP;
- Experiență în proceduri de licitații publice reprezintă un avantaj, dar nu este obligatoru;
- Operarea cu baze de date (Office, Excel) şi pachete de programe specifice domeniului;
- Cunoaşterea unui program de proiectare asistată (AutoCAD, ArhiCAD) e un avantaj;
- Capacitate de analiză, sinteză, evaluare si decizie;
- Abilitati analitice de rezolvare a problemelor pentru identificarea solutiilor eficiente in procesul de ofertare;
- Capacitate de lucru in echipa si independent;
- Persoană dinamică, flexibilă, activă, responsabilă, foarte bine organizata, orientata către obținerea de rezultate;
- Transmiterea corectă a informaţiilor;
- Coordonarea eficientă a unor activităţi complexe;
- Prioritizare, planificare şi organizare; management eficient al timpului;
- Capacitate de sinteză şi de analiză, judecată rapidă;
- Permis conducere cat. B;

Descrierea jobului

- Verificarea si analizarea cerintelor tehnice ale proiectului (fise de date, caiet de sarcini, proiect, clarificari), primite de la client sau descărcate de pe SEAP, în vederea întocmirii propunerii tehnice de execuție;
- Verificarea listelor de cantitati;
- Verifica și coreleaza specificațiile tehnice ale proiectului cu listele de cantități si planșe;
- Identificarea posibililor subcontractori, furnizori de materiale, echipamente, dotari si prestatori de manopera;
- Obtinerea/verificarea documentatiei suport aferente materialelor, echipamentelor, dotarilor in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire;
- Completarea fiselor tehnice pentru materiale/ echipamente/ dotari;
- Colaboreaza cu departamentele asociate in realizarea ofertei (aprovizionare, economic, etc.)
- Colaborează cu colegii de la ofertare (financiar, eligibilitate) pentru întocmirea finală a dosarului de licitație;
- Întocmeste dosarele/documentatia de prezentare/de predare pentru cerințele din ofertă, pentru antreprenorii generalii/beneficiari;
- Elaboreaza oferta tehnica si o urmareste pana la momentul adjudecarii sau respingerii;
- Participa împreună cu echipa la finalizarea documentației pentru licitație și predarea acesteia la sediul autorității contractante sau pe SEAP;
- Intocmirea solicitarilor de clarificari;
- Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
- Verifica desfășurarea și finalizarea lucrărilor in concordanta cu proiectul, normele și condițiile de calitate, termenele stabilite, conform cerințelor contractuale;
- Intocmește graficul de execuție al lucrării. Pe parcursul derulării proiectului actualizează graficul de execuție în funcție de realitatea din șantier și a ședințelor de coordonare;
- Intocmeste si verifica procesele verbale de lucrări și de faze determinante în conformitate cu cerințele proiectului și legislația în vigoare și se asigură de semnarea lor la timp pe parcursul derulării proiectului;
- Se ocupă de un proiect de la faza de contractare până la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, urmărind încadrarea în buget, termenele de execuție și respectarea standardelor și cerințelor de calitate;
- Respecta procedurile si regulile interne de lucru;

Beneficii:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata, siguranta locului de munca,
- Pachet salarial (salariu + prime de sarbatorile de Paste si Craciun), care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților;
- Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri;
- Concediu de odihna 21 zile/an (concediul de odihna creste cu 2 zile la 5 ani vechime in cadrul firmei);
- Ore suplimentare platite (dacă este cazul);
- Suportul colegilor în desfășurarea activității,
- Mediu de lucru profesionist, companie în continua dezvoltare,
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala

Salariul se negociază la interviu, în funcție de experiența în domeniu;

Vă rugăm să trimiteți CV-ul pe adresa: napau.ovidiu@romtiminstal.ro
Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la nr. de tel: 0726131649;

Descrierea companiei

SC ROMTIM INSTAL SRL este o firmă românească cu capital integral privat, fondată în anul 2013.

În prezent SC ROMTIM INSTAL SRL este o companie cu peste 100 de angajați și un portofoliu de lucrări de peste un 150 milioane de lei.

Principalele servicii si lucrari oferite sunt: antreprenoriat general pentru construcții civile și industriale,edilitare si drumuri, proiectare si execuție lucrari tehnico-edilitare.

Publicat 4 Mart. 2024 Reactualizat 1 Apr. 2024 Expiră 3 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.