Candidatul Ideal
Este expertul tehnic - capabil să dezvolte membrilor echipei sale abilități tehnice noi;
Un bun comunicator - gata oricând să își ajute echipa și clientii, să înțeleagă si sa urmareasca procesul de mentenanta;
Un om de echipă - face echipa cu ceilalți colegi pentru a oferi cea mai bună experiență chiriașilor;
Proactiv - se comportă ca un proprietar responsabil, efectuând o întreținere regulată pentru a evita situațiile de urgență si avarie;
Diplomat - este respectuos, plăcut și mentine relații profesionale foarte bune cu ceilalți;
Motivat - investește multă energie pentru a-și atinge obiectivele;
Orientat către soluții - își ține promisiunile și oferă clienților soluții imediate;
Organizat - este flexibil și capabil să gestioneze mai multe proiecte, interacționând cu clienții și colegii fără probleme.
Integritate si corectitudine;
Persoana pozitiva, optimista;
Răbdare și atenție la detalii în lucrul cu documente/documentații si cu oamenii.
Cerinte:
Profesie: Inginer instalații/electrotehnica/energetica
Experiență:
- Minim 5 ani de experiență în intretinerea si mentenanța echipamentelor/instalatiilor specifice clădirilor de birouri sau centre comerciale;
- Minim 3 ani experiență în coordonarea unui departament tehnic de mentenanta;
- Cunoștințe PC: nivel mediu;
- Limba engleză: nivel mediu;
- Cunoștințe privind legislația, normativele, standardele specifice în vigoare;
- Cunoștințe despre materiale, metode şi instrumente utilizate în construcții, instalații mecanice, termice, electrice și sanitare;
Un bun comunicator - gata oricând să își ajute echipa și clientii, să înțeleagă si sa urmareasca procesul de mentenanta;
Un om de echipă - face echipa cu ceilalți colegi pentru a oferi cea mai bună experiență chiriașilor;
Proactiv - se comportă ca un proprietar responsabil, efectuând o întreținere regulată pentru a evita situațiile de urgență si avarie;
Diplomat - este respectuos, plăcut și mentine relații profesionale foarte bune cu ceilalți;
Motivat - investește multă energie pentru a-și atinge obiectivele;
Orientat către soluții - își ține promisiunile și oferă clienților soluții imediate;
Organizat - este flexibil și capabil să gestioneze mai multe proiecte, interacționând cu clienții și colegii fără probleme.
Integritate si corectitudine;
Persoana pozitiva, optimista;
Răbdare și atenție la detalii în lucrul cu documente/documentații si cu oamenii.
Cerinte:
Profesie: Inginer instalații/electrotehnica/energetica
Experiență:
- Minim 5 ani de experiență în intretinerea si mentenanța echipamentelor/instalatiilor specifice clădirilor de birouri sau centre comerciale;
- Minim 3 ani experiență în coordonarea unui departament tehnic de mentenanta;
- Cunoștințe PC: nivel mediu;
- Limba engleză: nivel mediu;
- Cunoștințe privind legislația, normativele, standardele specifice în vigoare;
- Cunoștințe despre materiale, metode şi instrumente utilizate în construcții, instalații mecanice, termice, electrice și sanitare;
Descrierea jobului
A lucra în cadrul companiei noastre înseamnă a face parte dintr-o comunitate formata din angajați(colegi) și clienți(chiriași) – care si-au propus sa dezvolte cele mai bune experiente, condiții și servicii.
Inginerul responsabil de coordonarea departamentului tehnic/mentenanta reprezintă o parte esențială in succesul organizației noastre. Este persoana care oferă know-how-ul tehnic din spatele echipei de mentenanta si întreținere.
- Va fi responsabil de întreținerea, reparatia si modernizarea tuturor instalațiilor si echipamentelor existente in cladirile de birouri (instalatii sanitare, electrice, HVAC, etc), supervizand si oferind instruire tuturor tehnicienilor din echipa de mentenanta, în funcție de necesități;
- Construiește relații profesionale. Va interactiona pozitiv cu clienții, fiind zâmbitor și respectos când va efectua vizite pe spațiul lor pentru diverse probleme;
- Gestionează solicitările de servicii si interventii. Va propune acțiuni atunci când apar probleme de întreținere si mentenanta, colaborând cu colegii de echipă și acordând prioritate solicitărilor pentru a câștiga încredere și a urmari satisfacția clienților;
- Pregătește împreuna cu echipa tehnică programul de mentenanță preventivă/corectivă/predictivă și monitorizează îndeplinirea acestuia.
- Coordoneaza personalul aflat în subordine, verifică activitatea acestora și asigură respectarea unor inalte standarde de calitate;
- Contribuie la supravegherea executării lucrărilor in timp real (după caz);
- Identifică și contribuie la rezolvarea neconformităților și problemelor de ordin tehnic ce tin de clădiri si instalatii;
- Documentează și Raportează problemele constatate în sistemul de administrare al clădirilor și propune acțiuni de îmbunătățire pentru cele mai frecvente ori cu caracter sistemic/sistematic;
- Participă la analiza eventualelor reclamații de la client și la stabilirea soluției privind rezolvarea problemelor și la eliminarea deficiențelor și cauzelor care le-au generat;
- Menține relația cu clienții/chiriașii atât pentru proiectele de intervenție necesitate de diverse probleme, cât și pentru mentenanța preventiva;
- Identifică necesarul de servicii și resurse pentru lucrările alocate. Documentează și realizează devizul pentru lucrările executate și explică/prezintă clientului aspectele tehnice referitoare la soluția aleasă;
- Se asigură că sunt respectate toate procedurile legale privind siguranța și calitatea intervențiilor realizate și respectiv termenele legale de verificare tehnică pe parte de mentenanță preventivă (siguranța la incendii, revizii lifturi, infrastructură electrică, HVAC, alte diverse revizii tehnice cu caracter periodic).
Beneficii:
Salariu se va negocia in fnctie de experienta manageriala, specializare, cunostinte tehnice siperformante
Bonus anual de performanta;
Tichete masa;
Prime de Paste si Craciun;
Abonament medical la clinica privata;
Locatie stabila in zona Pipera.
Inginerul responsabil de coordonarea departamentului tehnic/mentenanta reprezintă o parte esențială in succesul organizației noastre. Este persoana care oferă know-how-ul tehnic din spatele echipei de mentenanta si întreținere.
- Va fi responsabil de întreținerea, reparatia si modernizarea tuturor instalațiilor si echipamentelor existente in cladirile de birouri (instalatii sanitare, electrice, HVAC, etc), supervizand si oferind instruire tuturor tehnicienilor din echipa de mentenanta, în funcție de necesități;
- Construiește relații profesionale. Va interactiona pozitiv cu clienții, fiind zâmbitor și respectos când va efectua vizite pe spațiul lor pentru diverse probleme;
- Gestionează solicitările de servicii si interventii. Va propune acțiuni atunci când apar probleme de întreținere si mentenanta, colaborând cu colegii de echipă și acordând prioritate solicitărilor pentru a câștiga încredere și a urmari satisfacția clienților;
- Pregătește împreuna cu echipa tehnică programul de mentenanță preventivă/corectivă/predictivă și monitorizează îndeplinirea acestuia.
- Coordoneaza personalul aflat în subordine, verifică activitatea acestora și asigură respectarea unor inalte standarde de calitate;
- Contribuie la supravegherea executării lucrărilor in timp real (după caz);
- Identifică și contribuie la rezolvarea neconformităților și problemelor de ordin tehnic ce tin de clădiri si instalatii;
- Documentează și Raportează problemele constatate în sistemul de administrare al clădirilor și propune acțiuni de îmbunătățire pentru cele mai frecvente ori cu caracter sistemic/sistematic;
- Participă la analiza eventualelor reclamații de la client și la stabilirea soluției privind rezolvarea problemelor și la eliminarea deficiențelor și cauzelor care le-au generat;
- Menține relația cu clienții/chiriașii atât pentru proiectele de intervenție necesitate de diverse probleme, cât și pentru mentenanța preventiva;
- Identifică necesarul de servicii și resurse pentru lucrările alocate. Documentează și realizează devizul pentru lucrările executate și explică/prezintă clientului aspectele tehnice referitoare la soluția aleasă;
- Se asigură că sunt respectate toate procedurile legale privind siguranța și calitatea intervențiilor realizate și respectiv termenele legale de verificare tehnică pe parte de mentenanță preventivă (siguranța la incendii, revizii lifturi, infrastructură electrică, HVAC, alte diverse revizii tehnice cu caracter periodic).
Beneficii:
Salariu se va negocia in fnctie de experienta manageriala, specializare, cunostinte tehnice siperformante
Bonus anual de performanta;
Tichete masa;
Prime de Paste si Craciun;
Abonament medical la clinica privata;
Locatie stabila in zona Pipera.
Descrierea companiei
Genesis Property
Aproape 20 de ani de experiență în dezvoltarea și gestionarea de clădiri de birouri clasa A ocupate exclusiv de multinaționale de renume la nivel global.
Clădirile de birouri Genesis Property oferă chiriașilor o experiență remarcabilă. Suntem o companie de top pe piața spațiilor de birouri și lideri în furnizarea celor mai bune servicii pentru angajatorii și angajații care au biroul în clădirile noastre. Cu o echipă dedicată și pasionată de peste 350 de oameni cu valori comune, punem mereu clienții pe primul loc și le oferim nu doar un spațiu în care să își desfășoare activitatea, ci experiențe adaptate modului de lucru din viitor.
2022 - Începe transformarea Novo Park în YUNITY Park
YUNITY Park este un concept nou de real estate, care va reașeza, într-un spațiu unic, facilități noi pentru tendințele de lucru și de viață urbană ale viitorului. Proiectul este prevăzut să fie finalizat în primele trei luni din 2023, cu o investiție totală de 50 de milioane de euro.
Proiectul YUNITY Park se înscrie în strategia de sustenabilitate a Genesis Property, aliniată celor 10 principii ale Pactului Global al Națiunilor Unite privind drepturile omului, muncă și protecția mediului, dar și celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale ONU.
Aproape 20 de ani de experiență în dezvoltarea și gestionarea de clădiri de birouri clasa A ocupate exclusiv de multinaționale de renume la nivel global.
Clădirile de birouri Genesis Property oferă chiriașilor o experiență remarcabilă. Suntem o companie de top pe piața spațiilor de birouri și lideri în furnizarea celor mai bune servicii pentru angajatorii și angajații care au biroul în clădirile noastre. Cu o echipă dedicată și pasionată de peste 350 de oameni cu valori comune, punem mereu clienții pe primul loc și le oferim nu doar un spațiu în care să își desfășoare activitatea, ci experiențe adaptate modului de lucru din viitor.
2022 - Începe transformarea Novo Park în YUNITY Park
YUNITY Park este un concept nou de real estate, care va reașeza, într-un spațiu unic, facilități noi pentru tendințele de lucru și de viață urbană ale viitorului. Proiectul este prevăzut să fie finalizat în primele trei luni din 2023, cu o investiție totală de 50 de milioane de euro.
Proiectul YUNITY Park se înscrie în strategia de sustenabilitate a Genesis Property, aliniată celor 10 principii ale Pactului Global al Națiunilor Unite privind drepturile omului, muncă și protecția mediului, dar și celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale ONU.