HR SPECIALIST
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!
Ce ne așteptăm de la tine:
- Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară
- Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă
- Să te poți adresa în limba engleză
- Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie
- Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare
- Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate ︁︀︈︈︈︈︁︉︃cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.
În detaliu, HR Specialist-ul:
- Întocmește și gestionează documentele de angajare, modificare, suspendare și încetare a activității angajaților companiei.
- Gestionează procesul si relația cu furnizorul de servicii de medicina muncii
- Efectuează introducerea/ modificarea datelor angajaților și datelor contractuale în Revisal și în aplicația internă de resurse umane.
- Colectează și centralizează toate informațiile privind statul de plată (pontaje, concedii medicale, modificări de salarii, prime, bonusuri, popriri/ rețineri etc.).
- Efectuează calculul salarial și întocmeste statul de plată in aplicația de resurse umane, Declaratia 112, centralizatoarele de taxe și impozite datorate statului și fișierul pentru plata salariilor.
- Întocmește și depune dosarele de recuperare a sumelor privind concediile medicale, împreună cu documentele justificative anexate.
- Eliberează adeverințe de venituri pentru angajați, pentru diverse situații.
- Întocmește și eliberează angajaților și foștilor angajați documente care certifică situația lor administrativă și salarială în perioada angajării (ex. pentru șomaj, pensionare, fișe fiscale, etc.)
- Păstrează și arhivează documentele de personal în condiţii de siguranță, asigurându-se de confidențialitatea acestora și respectând întocmai cerințele legislației specifice în vigoare.
Menționăm că acest rol este pe perioadă determinată de 2 ani.
Descrierea companiei
NHR Agropartners (www.nhr.ro) is an Austrian owned company (www.vait.com) , headquartered in Bucharest and active in the agricultural machinery field, covering equipment sales and aftersales operations. As of today, NHR is operating 13 branches across the country and employs +220 people in Sales, Aftersales and Admin. We are in business since 2000 with steady growth in number of machines sold, as well as number of people employed. Our young team is striving to become the leader in the industry, a reliable partner to the farmers and to our suppliers. Sustainability is one of our key-elements of success, well trained and dedicated employees, strong brands and loyal Farmers grew NHR to the level of today.