HR - specialist resurse umane
OK GUARD SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență anterioara administrare personal, minim 10 ani;
- Absolvent/a studii superioare;
- Cunoștințe avansate de legislația muncii;
- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;
- Absolvent/a studii superioare;
- Cunoștințe avansate de legislația muncii;
- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;
Descrierea jobului
- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;
- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;
- Gestioneaza dosarele de personal;
- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;
- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;
- Se ocupa de relația cu furnizorii de protectia muncii si medicina muncii si se asigura ca toți angajații au controlul de medicina muncii conform legislației;
- Completeaza si transmite registrul de evidenta al salariaților conform legii;
- Tine legatura cu furnizorii de cursuri de perfectionare si inscrie angajatii conform solicitarilor primite;
OFERIM :
- Contract individual de munca, perioada nedeterminata;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Suport din partea colegilor si a conducerii.
Program de lucru: Luni-Vineri, 08:00 - 17:00 (cu 1 ora pauza).
Acceptam PFA sau Microintreprindere
- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;
- Gestioneaza dosarele de personal;
- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;
- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;
- Se ocupa de relația cu furnizorii de protectia muncii si medicina muncii si se asigura ca toți angajații au controlul de medicina muncii conform legislației;
- Completeaza si transmite registrul de evidenta al salariaților conform legii;
- Tine legatura cu furnizorii de cursuri de perfectionare si inscrie angajatii conform solicitarilor primite;
OFERIM :
- Contract individual de munca, perioada nedeterminata;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Suport din partea colegilor si a conducerii.
Program de lucru: Luni-Vineri, 08:00 - 17:00 (cu 1 ora pauza).
Acceptam PFA sau Microintreprindere
Descrierea companiei
OK GUARD SRL, este o societate română cu capital integral privat, care a fost înfiinţată în 1994.
Publicat
28 Febr. 2024
Reactualizat
29 Mart. 2024
Expiră
29 Mart. 2024