Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

OFFICE ASISTENT SI MARKETING

PIANO LOG IMPEX
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

TINE LEGATURA CU SOFERII
- Cunostinte bune operare PC ( Obligatoriu)
- Cunoasterea documentelor specifice necesare intocmirii dosarului de transport;
- Capacitatea de a intelege si realiza eficient sarcinile trasate
- Cunoştinţe despre operaţiuni import/export şi vamale;
- Cunoasterea pietei de carausi
- Capacitatea de a lucra cu oamenii, solicitudine, rabdare, atentie, corectitudine,punctualitate, seriozitate, dsciplina etc
- Spirit de echipa, dorinta de a promova interesele societati

Descrierea jobului


RESPONSABILITATI / BENEFICII:

Titularul postului are rolul de a asigura executarea in cele mai bune conditii a comenzilor contractate de la clienti, precum si de luare a deciziilor in negocierea preturilor si conditiilor de transport cu clientii / parteneri straini in derularea comenzii de transport intern / international;

- Executa comenzile de transport transmise de clienti, fax/ email.
- Pastreaza legatura cu clientii telefonic/ email.
- Prospecteaza permanent piata transporturilor in vederea identificarii clientilor
- Intocmeste dosarele cu toate documentele necesare pentru transport

Descrierea companiei

PIANO LOG IMPEX este o companie cu capital integral privat romanesc .Avem o echipa cu experienta in domeniul transporturilor interne si internationale de transport de marfuri , cu un portofoliu de peste 800 de clienti . Compania ofera posibilitatile de dezvoltare si asimilare de cunostiinte tehnice si de abiliati de negocirere etc.

Publicat 22 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 22 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.