-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

HR Outsourcing Specialist

Accace Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

„Cei mai buni specialiști din domeniul resurselor umane se află chiar în biroul nostru de pe Calea Victoriei! Vei vedea că sunt veseli, isteți și au întotdeauna la îndemână cele mai bune soluții pentru clienții noștri. Dacă vrei să îi cunoști și să li te alături, nu mai sta pe gânduri și trimite-ne CV-ul tău pentru jobul de HR Outsourcing Specialist!”


Ce ne dorim de la tine
  • Să ai experiență în domeniul salarizării și administrării resurselor umane minim 3 ani
  • Să ai cunoștințe în domeniul legislației muncii și al proceselor de salarizare
  • Să ai competențe avansate în utilizarea Excel și alte instrumente de raportare
  • Să stăpânești limba engleză – nivel business mediu (scris și vorbit)
  • Familiaritatea cu aplicații specifice, precum DP Payroll și SAP, reprezintă un plus
  • Experiența cu sisteme de ticketing reprezintă un avantaj
  • Să ai capacitatea de a comunica clar și profesionist cu angajații
  • Să ai abilitatea de a gestiona eficient întrebările și solicitările multiple într-un mediu dinamic
  • Să fii proactiv, orientat către soluții și să ai dorința de a învăța continuu
  • Să ai o atitudine pozitivă, cu un puternic simț al responsabilității și al orientării către detalii
  • Să îți placă să lucrezi într-o echipă, să poți oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar să te preocupe, în același timp, și propria dezvoltare profesională căutând informații noi și fiind la zi cu legislația în vigoare

Descrierea jobului

Ce implică poziția ta
  • Gestionarea activităților administrative agreate cu clienții din portofoliu, precum întocmirea documentelor pentru angajați, actualizarea dosarelor de personal și arhivarea acestora.
  • Gestionarea procesului de medicina muncii.
  • Pregătirea si depunerea Revisalului in conformitate cu termenele legale.
  • Oferirea de răspunsuri clare și prompte clienților la diverse întrebări legate de pregătirea documentelor de personal.
  • Înregistrarea/depunerea documentelor la instituțiile competente.
  • Înregistrarea și actualizarea permanentă în programul de calcul salarial a modificărilor contractuale.
  • Completarea certificatelor medicale, pregătirea si depunerea dosarului FNUASS la Casa de Sănătate pentru clienții din portofoliu.
  • Verificarea și asigurarea conformității cu legislația muncii din România în activitățile zilnice.
  • Colaborarea cu echipele alocate pe client pentru implementarea sau optimizarea proceselor de HR.
  • Oferirea de suport atât membrilor juniori ai echipei cât și coordonatorului.

Ce îți oferim
Dezvoltare
  • Expunere la proiecte complexe într-o companie internațională
  • Oportunități de creștere profesională
  • Concediu plătit pentru studii
  • Un mediu de lucru cu oportunități de învățare și dezvoltare
  • Abonament la biblioteca online Bookster
Apreciere, evenimente și cultură
  • Bonus de recomandare pentru colegii noi
  • Tichete culturale, tichete cadou, tichete de masă
  • Premii anuale “THE ACES” oferite la nivel de grup
  • Activități de echipă, dar si evenimente organizate pentru copii
  • Comunități online pentru hobby-urile tale
  • Program CSR și activități de voluntariat
Stil de viață sănătos
  • Abonament medical la o clinică renumită
  • Participarea la evenimente sportive
  • Ateliere inspiraționale legate de subiecte privind stilul de viață și dezvoltarea personală
  • Săptămâna sănătății
Flexibilitate și echilibru între viața profesională și cea privată
  • Sistem de muncă hibrid
  • Zile suplimentare de concediu pentru odihnă

Descrierea companiei

Accace Romania was founded in Bucharest in 2007. Understanding the needs of our clients to have all internal processes managed under one umbrella, we have developed into a proactive consultancy and outsourcing partner who bridges the gap between needs and solutions, by combining smart and streamlined technology with a holistic approach. Today, we offer accounting, reporting, payroll, HR administration services, tax and corporate advisory and legal consultancy through an affiliated law firm. At international level, we are engaging over 800 specialists who have vast experience in handling small to large scale multi-country BPO projects for over 2,000 clients from various industries.

Accace operates internationally as Accace Circle, a co-created business community of like-minded BPO providers and advisors who deliver outstanding services with elevated customer experience and erase the borders of service delivery. Covering over 50 jurisdictions with nearly 2,500 professionals, we support more than 15,000 customers, mostly mid-size and international Fortune 500 companies from various sectors, and process at least 200,000 pay slips globally.

Publicat 27 Nov. 2025Reactualizat 11 Dec. 2025Expiră 27 Dec. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.