
HR Operations Specialist-12 months
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare (de preferinta economice);
- Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
- Cursuri / atestari necesare: Inspector Resurse Umane, Inspector salarii;
- Minim 3 ani experienta in salarizare (preferabil intr-o companie cu specific de productie si distributie);
- Minim 3 ani experienta in administrarea de personal si relationarea cu angajatii;
- Experienta in lucrul cu sisteme de management al angajatilor (HRIS);
- Cunostinte necesare: legislatia muncii si salarizare, operare sisteme de salarizare;
- Abilitati analitice si de consolidare a datelor; atentie la detaliu si acuratete;
- Vigilenta in lucrul cu date confidentiale ;
- Abilitati de organizare si eficientizare a muncii;
- Abilitati foarte bune de comunicare.
Descrierea jobului
In concordanta cu politica de resurse umane a companiei si cu legislatia in vigoare, raspunde de calculul salariilor si a taxelor si asigura livrarea proceselor tranzactionale de resurse umane, administrative, actualizarea sistemelor de evidenta a angajatilor (HRIS), sprijin administrativ pentru politicile, procedurile si procesele de resurse umane si reprezinta legatura intre echipa operationala de resurse umane din Romania si restul proceselor Molson Coors Central Europe. Toata activitatea de arhivare si fluxul de documente sunt in sarcina acestei pozitii.
RESPONSABILITATI:
- Administreaza documentele de personal si se asigura ca sunt corecte, complete si la zi, in concordanta cu legislatia in vigoare si cu schimbarile de structura, functii, raportare si salarizare;
- Conduce proiectele de arhivare si se implica in mod direct in arhivarea documentelor de personal in conformitate cu legislatia in vigoare si cu respectarea procedurilor si politicilor companiei;
- Centralizeaza si asigura acuratetea informatiilor si documentelor necesare calculului lunar al salariilor, respectand legislatia in vigoare si prevederile contractului colectiv de munca;
- Raspunde de calculul si virarea salariilor in termenele prevazute de procedurile companiei;
- Se asigura de actualizarea structurilor organizatorice, departamentelor, joburilor, posturilor;
- Intocmeste diverse rapoarte lunare si trimite catre autoritati si auditori rapoarte / situatii / documente solicitate;
- Ofera suport HR Business Partenerilor in derularea proceselor si programelor specifice HR, in relatia cu angajatii si in respectarea de catre acestia a Regulamentului Intern;
- Participa la definirea si implementarea procedurilor de resurse umane din companie;
- Asigura comunicarea eficienta a informatiilor de personal si salarizare catre angajatii companiei si raspunde de confidentialitatea datelor salariale si a celor cu caracter personal;
- Pastreaza permanent relatia cu angajatii, raspunde solicitarilor acestora, ofera indrumare tuturor line managerilor in ceea ce priveste politicile, procedurile si procesele de resurse umane existente.
Descrierea companiei
Noi, cei de la Bergenbier suntem berari de excepție, producători de cariere extraordinare! Dacă simți că lumea e plină de oportunități spumoase, ai ajuns în locul potrivit. Aici, la Bergenbier, talentul tău face carieră! Brandurile noastre încântă milioane de oameni, avem o istorie îndelungată, o misiune/viziune modernă și oportunități nelimitate de a modela viitorul berii.
Credem în posibilitățile de ascensiune în carieră prin maparea corectă a abilităților în comparație cu dezvoltarea verticală deoarece traseul profesional al fiecăruia este diferit, iar atât profunzimea, cât și amploarea experienței sunt valoroase. La Bergenbier oferim oportunități flexibile de dezvoltare pe baza aspirațiilor și aptitudinilor fiecăruia.
La Bergenbier, berea ne apropie, iar diferențele dintre noi ne fac mai puternici. Înțelegem faptul că fiecare persoană are drumul său unic, istoricul său și experiențele unice și de aceea stimulăm diversitatea culturală în fiecare zi prin modul în care conducem, gestionăm afacerea și îi dezvoltăm pe ceilalți. Prețuim stilurile și perspectivele diverse care ne ajută să inovăm - îndeplinind nevoile clienților astăzi și anticipându-le pe cele pe care le vor avea mâine.
Ca și angajat, vei avea un plan de dezvoltare stabilit împreună cu ajutorul managerului care să-ți dezvolte aptitudinile, având la bază sarcini cu timp redus de realizare, oportunități de leadership, dar și feedback continuu.
Îți place berea? Lucrează alături de noi, pentru Bergenbier! Carierele noastre sunt distractive, captivante, și au ceva în plus. Mai mult, suntem singura familie de berari din lume. Așadar, vei simți că faci parte din familie. Alătură-te Bergenbier pentru a afla mai multe despre diferitele cariere și oportunități care fac compania și oamenii noștri atât de speciali.
Dar hai sa te cunoastem si vei afla totul despre noi, despre echipa si cultura Bergenbier!