Candidatul Ideal
Certificat de Inspector Resurse Umane sau certificat în Managementul Resurselor Umane;
3–5 ani experiență într-un rol similar de HR, preferabil în medii de producție sau internaționale;
Cunoștințe solide privind legislația muncii din România și procesele de salarizare;
Cunoașterea fluentă a limbii române și a limbii engleze (vorbit și scris).
3–5 ani experiență într-un rol similar de HR, preferabil în medii de producție sau internaționale;
Cunoștințe solide privind legislația muncii din România și procesele de salarizare;
Cunoașterea fluentă a limbii române și a limbii engleze (vorbit și scris).
Descrierea jobului
Payroll & Compensații
Gestionarea proceselor lunare de salarizare, în colaborare cu furnizorii externi;
Pregătirea și actualizarea documentelor de angajare (contracte, acte adiționale, decizii, fișa postului);
Întocmirea adeverințelor solicitate de angajați;
Monitorizarea și introducerea datelor necesare pentru calculul salarial (ore suplimentare, pontaje, bonusuri, alte indemnizații);
Oferirea de suport angajaților cu privire la salarii, beneficii și rețineri.
Recrutare & Onboarding
Organizarea și derularea proceselor de recrutare, inclusiv interviuri la nivel avansat;
Sprijinirea managerilor în procesul de selecție;
Coordonarea procesului de integrare și acomodare a noilor angajați, inclusiv controlul medical și documentele de angajare;
Asigurarea unei experiențe de onboarding complete și pozitive.
Training & Dezvoltare
Identificarea nevoilor de instruire și dezvoltare profesională;
Organizarea și coordonarea planului anual de training și a programelor Grupului;
Implementarea de workshopuri interne și sesiuni de training externe.
Suport pentru Angajați & Administrație HR
Punct de contact pentru angajați, în special pentru personalul din producție, oferind sprijin și consiliere pe teme de HR;
Asigurarea gestionării și actualizării bazelor de date interne cu informații despre angajați;
Coordonarea procesului de offboarding și întocmirea documentelor aferente încetării contractului;
Elaborarea de rapoarte recurente și ad-hoc pentru management;
Respectarea legislației muncii și aplicarea corectă a procedurilor interne.
Gestionarea proceselor lunare de salarizare, în colaborare cu furnizorii externi;
Pregătirea și actualizarea documentelor de angajare (contracte, acte adiționale, decizii, fișa postului);
Întocmirea adeverințelor solicitate de angajați;
Monitorizarea și introducerea datelor necesare pentru calculul salarial (ore suplimentare, pontaje, bonusuri, alte indemnizații);
Oferirea de suport angajaților cu privire la salarii, beneficii și rețineri.
Recrutare & Onboarding
Organizarea și derularea proceselor de recrutare, inclusiv interviuri la nivel avansat;
Sprijinirea managerilor în procesul de selecție;
Coordonarea procesului de integrare și acomodare a noilor angajați, inclusiv controlul medical și documentele de angajare;
Asigurarea unei experiențe de onboarding complete și pozitive.
Training & Dezvoltare
Identificarea nevoilor de instruire și dezvoltare profesională;
Organizarea și coordonarea planului anual de training și a programelor Grupului;
Implementarea de workshopuri interne și sesiuni de training externe.
Suport pentru Angajați & Administrație HR
Punct de contact pentru angajați, în special pentru personalul din producție, oferind sprijin și consiliere pe teme de HR;
Asigurarea gestionării și actualizării bazelor de date interne cu informații despre angajați;
Coordonarea procesului de offboarding și întocmirea documentelor aferente încetării contractului;
Elaborarea de rapoarte recurente și ad-hoc pentru management;
Respectarea legislației muncii și aplicarea corectă a procedurilor interne.