Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

HR Admin Specialist - det. 24 luni (f/m)

Sediul Central
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Ai studii superioare finalizate;
  • Ai experiență de minimum 2 ani în domeniul Administrării de Personal și cunoști legislația muncii;
  • Ai cunoștințe de utilizare a unui soft de administrare personal; reprezintă un avantaj cunoștințe de utilizare SAP HR;
  • Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu, cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;
  • Ai cunoștințe bune de operare MS Office;
  • Ai abilități foarte bune de comunicare și colaborare, cât și lucru în echipă;
  • Ai abilitați excelente de organizare, prioritizare și atenție la detalii.

Descrierea jobului

Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 9-lea an consecutiv în România și pentru al 8-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.

Rolul tău
  • Vei fi responsabil de redactarea și gestionarea documentelor necesare angajării/ modificării/ suspendării/ încetării CIM;
  • Vei întocmi și menține actualizat atât dosarul de personal și fișele de post, cât şi arhiva documentelor;
  • Vei verifica și actualiza informațiile angajaţilor în sistemul de administrare personal şi salarizare (SAP HR);
  • Vei fi responsabil de actualizarea și corectarea informațiilor în Reges (Revisal);
  • Vei fi persoana de contact pentru colegii din companie pentru diversele lor solicitări (întrebări, documente, adeverințe) venite prin Hotline-ul dedicat și te vei asigura că acestea sunt soluționate;
  • Vei fi implicat cu recurență în implementarea diferitelor proiecte, în eficientizarea proceselor și în actualizarea procedurilor de lucru interne din departament.
Oferta noastră
  • Venit mediu brut lunar începând de la 11600 RON raportat la norma de lucru menționată în anunț (include salariu brut, tichete de masă, prime și bonusuri);
  • Contează pe noi pentru un plan personalizat de onboarding și un mentor dedicat;
  • Pentru că sănătatea ta contează pentru noi, vei beneficia de asigurare medicală privată și asigurare de viață și accident;
  • Contează pe noi pentru zile de concediu în plus, pe măsură ce crești alături de noi;
  • Ne dorim ca ziua ta de naștere să fie specială și de aceea, îți oferim o zi liberă de care să te bucuri;
  • Contează pe noi pentru dezvoltarea ta continuă asigurată de programele de training dedicate pe care le oferim.

#NoiLidl asigurăm un sistem de salarizare echitabil și nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.

Descrierea companiei

Suntem prezenți pe piața din România din 2011, iar de atunci ne dezvoltăm sustenabil, oferind produse de calitate clienților, respect partenerilor, susținere comunităților locale, iar angajaților noștri, un loc de muncă sigur ce ține cont de beneficiile care contează pentru ei cu adevărat.
În prezent, în România avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice și peste 10.500 de angajați în toată țara. În 2023, am fost desemnați Angajator de Top atât în România pentru al 7-lea an consecutiv, iar în Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie că lucrează în magazine, în depozite sau în sediile administrative, toți colegii noștri se dedică acelorași valori și motivației de a fi zi de zi, împreună, tot mai buni.

Publicat 1 Oct. 2025Reactualizat 8 Oct. 2025Expiră 31 Oct. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.