Candidatul Ideal
- Studii medii;
- Experienta profesionala de minimum 3 ani in gestionarea depozitului pentru instalatii sanitare, termice si aer conditionat;
- Cunostinte solide de utilizare a unui program de gestiune si de operare calculator;
- Abilitati excelente de comunicare, pentru o interactiune eficienta cu colegii, furnizorii si partenerii;
- Capacitatea de prioritizare a sarcinilor si gestionare simultana a mai multor comenzi;
- Abilitati de colaborare eficienta in echipa;
- Atentie la detalii in verificarea documentelor, produselor si comenzilor pentru evitarea erorilor.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Asigurarea preluarii si verificarii produselor livrate in conformitate cu documentele de insotire (facturi, avize);
- Intocmirea si gestionarea documentelor de receptie;
- Transmiterea comenzilor catre departamentul de Achizitii, pe baza necesarului transmis de Seful de santier;
- Introducerea si gestionarea comenzilor in sistemul ERP intern (Pluriva), conform procedurilor stabilite;
- Verificarea si actualizarea starii comenzilor in program;
- Monitorizarea evolutiei comenzilor de la transmitere pana la receptia marfii;
- Comunicarea activa cu furnizorii pentru respectarea termenelor de livrare;
- Pregatirea si eliberarea bonurilor de consum pentru produsele ridicate de Instalatori;
- Asigurarea evidentei corecte a produselor eliberate pentru santier.
Vei beneficia de:
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Prima de Paste si de Craciun;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala reala.
Descrierea companiei
Humangest România face parte din SGB Humangest Holding, un grup cu capital integral italian, specializat în servicii și consultanță în domeniul resurselor umane.
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru organizațiile cu care colaborăm, oferindu-le nu doar candidați potriviți, ci și soluții inteligente, adaptate realităților și provocărilor actuale din piața muncii.
Punem la dispoziție o gamă variată de servicii, menite să sprijine companiile în toate etapele activităților de HR:
- Recrutare și selecție de personal
- Leasing de personal
- Administrare de personal și payroll
- Evaluarea performanțelor angajaților
- Training
- Consiliere Outplacement
Credem în parteneriate construite pe încredere, transparență și o bună înțelegere a fiecărui context de business. La Humangest, punem oamenii în centrul fiecărei soluții – pentru că știm că succesul începe cu echipe bine alese și bine susținute.
- 11 Dec. 2025
Gestionar – Contabilitate Primară | București
AMOOM CONCEPTS S.R.L.
București4500 - 5000 RON net / lună


