Candidatul Ideal
- Experiență anterioară de minimum 2 ani într-un rol similar (gestiune magazie/depozit);
- Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional;
- Abilități PC – nivel mediu (Word, Excel, sisteme de gestiune);
- Cunoașterea pieței de transport reprezintă un avantaj;
- Autorizație ISCIR valabilă pentru operarea stivuitorului – obligatorie;
- Abilități excelente de comunicare, organizare și planificare;
- Atenție la detalii, precizie și simț al responsabilității în activitatea zilnică;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional;
- Abilități PC – nivel mediu (Word, Excel, sisteme de gestiune);
- Cunoașterea pieței de transport reprezintă un avantaj;
- Autorizație ISCIR valabilă pentru operarea stivuitorului – obligatorie;
- Abilități excelente de comunicare, organizare și planificare;
- Atenție la detalii, precizie și simț al responsabilității în activitatea zilnică;
Descrierea jobului
- Organizează și gestionează stocurile din depozit utilizând sistemul informatic;
- Recepționează marfa de la furnizori, verifică documentele și conformitatea produselor;
- Introduce marfa în gestiune și pregătește livrările conform planificării;
- Ambalează și etichetează produsele pentru expediere;
- Încarcă/descărcă marfa conform planificărilor stabilite;
- Oferă suport transportatorilor pentru rezolvarea eventualelor probleme de livrare;
- Asigură comunicarea zilnică cu clienții și furnizează informațiile solicitate;
- Întocmește rapoarte de gestiune și informează zilnic despre marfa care urmează să sosească.
Ofertă (beneficii):
- Pachet salarial competitiv, corelat cu experiența și performanțele tale;
- Transport asigurat;
- Bonus de performanță în funcție de atingerea obiectivelor stabilite;
- Tichete de masă;
- Recepționează marfa de la furnizori, verifică documentele și conformitatea produselor;
- Introduce marfa în gestiune și pregătește livrările conform planificării;
- Ambalează și etichetează produsele pentru expediere;
- Încarcă/descărcă marfa conform planificărilor stabilite;
- Oferă suport transportatorilor pentru rezolvarea eventualelor probleme de livrare;
- Asigură comunicarea zilnică cu clienții și furnizează informațiile solicitate;
- Întocmește rapoarte de gestiune și informează zilnic despre marfa care urmează să sosească.
Ofertă (beneficii):
- Pachet salarial competitiv, corelat cu experiența și performanțele tale;
- Transport asigurat;
- Bonus de performanță în funcție de atingerea obiectivelor stabilite;
- Tichete de masă;
Descrierea companiei
OLSTRAL este specializată in prelucarea CNC a pieselor pentru industria aviatică și pentru alte aplicații de înaltă precizie, fiind o companie orientată către clienți cu peste 20 de ani de prezența pe piața din România. Scopul nostru principal este să ne dezvoltăm ca partener pe termen lung pentru piața din România și să incercăm să creștem performanța mașinilor și utilajelor. O producție de serie optimizată din punct de vedere al costurilor, precum și piese unicat sunt garantate în orice moment datorită configurației si performanței utilajelor.
Joburi similare



