Candidatul Ideal
- absolvent studii superioare;
- experienta 1-3 ani in zona de compensatii si beneficii si procesul de evaluare a performantei;
- experienta de minim 2-5 ani in resurse umane;
- competente tehnice si de imbunatatire a procese de lucru cu ajutorul softului de resurse umane;
- cunostinte operare in WizOne – reprezinta avantaj;
- cunostinte utilizare MS Office – nivel mediu;
- gandire inovatoare;
- capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
- planificare si organizare;
- orientare catre rezultate;
- initiativa si atitudine proactiva.
Descrierea jobului
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:- Ofera suport privind procesul end-to-end privind Evaluarea performantei pentru angajatii din sediul central si Evaluarea calitativa pentru angajatii din regiuni / vanzari, ambele procese in in softul de resurse umane.
- Centralizeaza rezultatele evaluarii pentru angajatii din sediul central in vederea calcularii valorii bonusului anual de performanta.
- Ofera suport in completarea datelor salariale ale posturilor din organizatie, pentru studiile salariale anuale, la interpretarea rezultatelor si face recomandari in scopul asigurarii unei pozitii competitive pe piata, in conformitate cu strategia de resurse umane;
- Realizeaza job matching-ul si transmite anual date catre firmele de consultanta cu care compania colaboreaza pe zona de compensatii si beneficii;
- Proceseaza datele rezultate in urma studiilor salariale, intocmeste situatii si rapoarte relevante, cu scopul de a elabora analize si a formula concluzii privind nivelurile de salarizare, comparativ cu nivelurile practicate pe piata;
- Construieste si mentine up-datate intervalele salariale;
- Gestioneaza si transmite trimestrial situatia concediilor de odihna la nivel de companie, transmitand managementului fiecarui departament situatia specifica pentru echipa sa.
- Semnaleaza in timp util disfunctionalitatile aplicatiei WizOne pentru ariile de care raspunde si urmareste remedierea acestora;
- Gestioneaza si este responsabil de fluxul operational pentru pachetul intern de beneficii pentru angajati si diverse facturi de furnizori de servicii pentru departamentul de resurse umane.
Descrierea companiei
Totul este mai simplu atunci când ești asigurat! Produsele și serviciile Asirom sunt accesibile și sigure pentru ca ție să îți fie ușor să protejezi lucrurile la care ții. La fel ca și tine, punem preț pe timpul tău, așa că dezvoltăm constant resurse ușor de utilizat, fizice și digitale, care să te ajute la fiecare pas.
Istoria noastră recentă înseamnă peste 30 de ani ca parte din viața românilor, în care le-am fost aproape în fiecare moment. Iar moștenirea noastră de peste 100 de ani, ca prima companie de asigurări cu capital românesc din țară, ne-a permis să ne dezvoltăm și să creștem împreună cu clienții noștri. Familia Asirom s-a mărit prin integrarea Aegon România și extinderea portofoliului nostru, păstrând mereu în centrul strategiei noastre oferirea de produse și servicii simple și sigure pentru tine.