Publicat 25 Nov 2016 | Expiră 27 Dec 2016

Fundraising Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Absolvent al unei forme de invatamant superioare;
• Experienta anterioara pe o pozitie similara (fundraising) sau in domeniile Marketing, Vanzari, Relatii Publice prezinta un avantaj;
• Experienta in scrierea de aplicatii pentru obtinerea de finantari din surse publice prezinta un avantaj;
• Eficienta și orientare spre rezultate concrete pentru indeplinirea obiectivelor stabilite; persoana inovativa, proactiva, cu o buna capacitate de analiza și planificare
• Abilitati de comunicare dezvoltate (scris și oral), abilitati de socializare si interactiune
• Sa aiba capacitate si motivatie ridicata de munca, pro-activitate si dinamism
• Sa aiba flexibilitate si adaptabilitate la diverse activitati si contexte de lucru, auto-motivatie
• Sa aiba abilitati bune de operare MS Office( Word, Power Point si Excel)
• Sa cunoasca foarte bine limba Engleza, atat la nivel de scriere cat si conversational
• Sa aspire la un nivel ridicat de acuratete si calitate a muncii si sa acorde o atentie deosebita detaliilor
• Sa fie capabil sa mentina procesul de comunicare in timp util si eficient cu echipa si coordonatorul de proiecte
• Sa aiba motivatie puternica pentru munca cu tineri defavorizati (16-24 de ani)

Descrierea jobului

PRINCIPALE RESPONSABILITATI

• Realizarea strategiei de atragere de fonduri a organizaţiei în funcţie de tipul de donatori: public/privat; companii/donatori individuali; aplicatii proiecte nationale/internationale
• Identifica potentiali sponsori si alti parteneri care pot sustine activitatea asociatiei;
• Se implica activ la scrierea de proiecte și cereri de finantare pentru implementarea strategiei organizatiei
• Se implica activ la diverse activitați/ evenimente ce au ca scop stabilirea de parteneriate pentru atragerea de fonduri
• Creaza si dezvolta idei si concepte de campanii de strangere de fonduri (ex. Crowdfunding)
• Asigura managementul bazei de date, pastrand securitatea si confidentialitatea datelor
• Implica membrii comunitatii in activitati de strangere de fonduri;
• Identifica oportunitati si cauta idei pentru dezvoltarea de noi programe de fundraising;
• Face abordari directe si prezentari pentru obtinerea de sponsorizari in bani, produse sau servicii, pentru obtinerea de donatii salariale sau recurente;
• Dezvolta relatiile cu companiile si persoanele fizice care sustin asociatia, urmarind crearea unui parteneriat echitabil si pe termen lung;
• Coordoneaza proiecte (campanii sau evenimente) sau face parte din echipa de suport al proiectelor cuprinse in planul de fundraising pentru anul in curs;
• Planifica, deruleaza, raporteaza și evalueaza programele de fundraising pe care le coordoneaza;
• Colaboreaza cu echipa de comunicare pentru dezvoltarea materialelor de comunicare necesare implementarii proiectelor;
• Contribuie la elaborarea planului anual de fundraising (bugetul de venituri din programele de fundraising si cheltuieli pentru fundraising, atragerea unui numar planificat de donatori si sponsori noi);
• Contribuie la programul permanent de cultivare si dezvoltare a unei baze de donatori ai fundatiei;
• Opereaza zilnic in baza de date si inregistreaza corect si complet contactele efectuate si tine legatura cu contactele pe care le-a initiat, trimite scrisori de multumire, materiale informative si la nevoie documente si rapoarte catre donatori si sponsori;
• Participa/organizeaza (la) sedinte interne periodice;
• Dezvolta rapoarte narative catre managementul ATSI
• Livreaza si asista colegii de echipa in formarile specifice de fundraising.
• Indeplineste sarcinile trasate de coordonatorul de programe
• Promoveaza scopurile si obiectivele asociatiei

BENEFICII
Asociatia The Social Incubator ofera oportunitati atractive de dezvoltare profesionala:

• Oportunitatea de a fi implicat in dezvoltarea unui concept inovativ de integrare socio-profesionala – insertie profesionala atat in firme partenere externe, cat si in intreprinderi sociale dezvoltate de asociatie, asistenta beneficiarilor pe intreg parcursul procesului de integrare
• Sansa de a fi parte dintr-o echipa profesionista si dinamica – membrii fondatori sunt profesionisti cu experienta semnificativa in management de proiecte si programe ample, oferind astfel oportunitatea de a lucra si a invata impreuna cu manageri experimentati
• Optiuni de dezvoltare in cariera pe termen mediu si lung – posibilitatea extinderii proiectului si la alte categorii defavorizate si/sau alte regiuni geografice

Descrierea companiei

Iti doresti sa participi la un proiect inovativ de integrare socio-profesionala?
Asociatia The Social Incubator a fost infiintata de catre un grup de profesionisti din Romania, care cred cu tarie ca societatea noastra are nevoie de intervenii sociale directe, pragmatice si inovative cu scopul de a imbunatati in mod sustenabil conditiile de viata ale categoriilor defavorizate de oameni. Asociatia isi focalizeaza proiectele in trei domenii cheie: i) educatie si integrare socio-profesionala, ii) sanatate, iii) incluziune si economie sociala.
Asociatia se concentreaza in prezent pe programe de incluziune socio-profesionala a copiilor orfani si abandonati si din centrele de plasament, prin consiliere vocationala, educatie non-formala, stagii de locuri de munca si asistarea acestora in obtinerea de locurilor de munca platite (asociati cu companii partenere sau cu intreprinderile noastre sociale) .

Expirat
Fundraising Manager  -  Asociatia The Social Incubator

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close