Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

FRONT DESK COORDINATOR

P. DUSSMANN SERV ROMANIA SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Studii liceale sau superioare absolvite;

• Abilitati de comunicare atat scris cat si verbal in limba romana si engleza ;

• Cunostinte bune operare PC (Word, Excel);

• Capacitate de organizare, multitasking și prioritizare;

• Entuziast și pasionat;

• Abilitatea de a lucra in echipa și de a fi proactiv în rezolvarea problemelor care pot apărea;

• Se preferă experiență în industria ospitalității, imobiliare sau managementul facilităților;

• Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj;

Descrierea jobului

Responsabilitati:
• Întâmpinarea vizitatorilor și asigurarea că angajatul este notificat la sosirea lor;

• Sprijinirea Coordonatorului WE cu solicitările legate de accesul la parcare pentru personal și vizitatori;

• Răspunsul, filtrarea și redirecționarea oricăror apeluri telefonice primite, oferind în același timp informații de bază atunci când este necesar;

• Primirea și sortarea zilnică a corespondenței/livrărilor/curierii și anunțarea destinatarului;

• Raspunde solicitarilor angajatilor privind livrarea sau returnarea coletelor (echipamente IT);

• Păstrarea legăturii cu reprezentanții companiilor de transport interne și internaționale prin email și telefon;

• Înregistrarea tuturor documentelor/ pachetelor care intră sau ies din companie;

• Eliberarea AWB-urilor pentru coletele care părăsesc compania, atât interne cât și internaționale;

• Reclasificarea facturilor primite de la firmele de curierat;

• Ține evidența coletelor primite stocate în camera de corespondență;

• Completarea documentelor vamale si coordonarea corespunzatoare cu furnizorii de marfa;

• Aranjarea transferurilor de la aeroport după cum este necesar și la cerere

• Sprijinirea specialistului WE cu evenimente interne ale companiei (catering, amenajarea sălii de ședințe, etc);

• Atribuții și suport administrativ;

• Responsabil pentru rechizite, servicii și echipamente de birou; menține niveluri adecvate de stoc în orice moment – pentru a fi raportat specialistului WE.

Beneficii:
• Salariu brut 7040 ron / luna;

• Tichete de masa 30 ron / zi;

• Bonus de loialitate 2500 ron net / an;

• Decont transport 150 ron / luna;

• Mediu de lucru placut si posibilitati reale de dezvoltare si avansare

Descrierea companiei

În România Dussmann Group este prezent din 1997 prin societatea P. Dussmann Serv Romania S.R.L. şi P Dussmann Security Serv S.R.L. din anul 2008. În prezent oferim beneficiarilor din ţară servcii de curăţenie , protocol, receptie, servicii administrative, pază şi protecţie, catering şi întreţinere tehnică, cu un număr de peste 800 de angajaţi permanenţi. Dussmann Service România dispune de experienţă apreciabilă în domeniul de afaceri şi industrie, în asistenţă socială. Apropierea de client, orientarea către service total şi inovaţie sunt caracteristicile Dussmann România.

Publicat 16 Apr. 2024 Reactualizat 16 Apr. 2024 Expiră 16 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.