Candidatul Ideal
Bune abilitati de organizare si planificare;
Bune capacitati de analiza si sinteza;
Certificare de formator/ formator de formatori ANC sau experienta in sustinerea de programe educative sau consiliere apropiata domeniului proiectului (minim 1 an)
Cunostinte solide privind protectia copilului
Buna operare PC (Word, Excel, Power Point)
Cunoasterea limbii engleze;
Disponibilitate crescuta de deplasare in comunitatile de interventie;
Abilitati de comunicare si relationare
Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a lucra in conditii de supervizare minima.
Permis conducere cat.B
Experienta specifica de minimum 2 ani în unul din următoarele domenii: livrarea programelor de formare profesională, psihologie, asistență socială.
Experienta profesionala generala de minim 3 ani.
Descrierea jobului
Își însușește informațiile și tehnicile de predare și organizare a atelierelor, conform Ghidului Formatorilor.
Realizează planul de formare pe baza documentelor și resurselor dezvoltate în proiect.
Își planifică sesiunile pe care urmează să le susțină
2. Planifică și implementeaza atelierele de educație parentală Școala Părinților pentru grupul țintă hotărât la nivel regional.
Colaborează cu echipa regională pentru selectarea comunităților în care se vor derula atelierele.
Sprijină coordonatorul regional în contactarea comunităților și a unităților școlare pentru semnarea protocoalelor de colaborare și a altor documente necesare.
Asigură comunicarea cu unitățile școlare și facilitatorii, pentru informarea despre proiect și identificarea grădinițelor partenere.
Planifică, împreună cu echipa regională, detaliile logistice ale atelierelor: loc, dată, orar, spațiu, obiective.
Susține efectiv atelierele în comunitățile alocate (cel puțin două județe, cu o proporție de 50% între ele).
Derulează ateliere față în față, în grupe de 25–30 părinți, planificate împreună cu partenerii locali și educatorii din grădinițele partenere.
Este responsabil de livrarea atelierelor către cel puțin 50 părinți/lună (75 pentru experții cu normă de 4 ore/zi).
Respectă structura programului: 10 ore/atelier, minimum 3 sesiuni educative, pe baza ghidurilor și materialelor video dezvoltate în proiect.
Distribuie Ghidul Părinților și anexa acestuia în rândul beneficiarilor din proiect.
3. Monitorizează completarea și semnarea documentelor de către beneficiari (liste de prezență, chestionare de evaluare și feedback, acorduri GDPR).
4. Completează și transmite la timp documentele de planificare și raportare ale componentei „Școala Părinților”, conform cerințelor echipei naționale.
5. Contribuie la realizarea materialelor video destinate părinților și educatorilor, prin centralizarea și transmiterea nevoilor identificate în comunități sau prin implicarea directă în filmarea și prezentarea conținutului.
6. Contribuie la dezvoltarea materialelor pentru platforma Start în educație (resurse pentru părinți, educatori și alți actori interesați).
8. Asigură vizibilitatea și transparența proiectului, a obiectivelor si rezultatelor.
9. Participă la întâlnirile de lucru ale echipei și colaborează cu membrii pentru implementarea activităților.
Contribuie la etapele de raportare lunară și trimestrială (Raport de activitate, Fișă de pontaj, livrabile conform cerințelor finanțatorului).
Cunoaste și respectă politicile, procedurile și metodologiile fundației (protecția copilului și adultului, mecanism feedback comunitate, arhivare documente, prelucrare date personale).
10. Se implică în activitatea membrilor rețelei Start în educație prin monitorizarea planificării atelierelor de educație parentală, susținerea de sesiuni de mentorat (dacă este cazul), vizite de monitorizare pentru observarea modului de desfășurare a atelierelor, verificarea raportării și facilitarea implicării membrilor rețelei în activitățile de cercetare ale proiectului.
11. Participă la programul de voluntariat: comunică cu grădinițele-gazdă, sprijină pregătirea voluntarilor și facilitează integrarea acestora în activități socio-educative.
Ia parte la atelierele educaționale de învățare organizate în cadrul proiectului.
Descrierea companiei
World Vision România este o fundație neguvernamentală care pune în centrul activității sale bunăstarea copilului. Suntem parte din marea familie World Vision International, prezentă în aproape 100 de țări din întreaga lume. În cei 30 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 560.000 de copii şi adulţi, în peste 500 de comunităţi din 18 judeţe. World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin.
* World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei la https://worldvision.ro/nota-de-informare-privind-prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal-in-scopul-recrutarii. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.



