Candidatul Ideal
De asemenea, tine legatura cu top managementul hotelului, face raportari, propuneri de imbunatatire a proceselor, a serviciilor, dar si de crestere a cifrei de afaceri si a profitului companiei.
Educatie si experienta:
- Studii superioare (turism, economice, management s.a.)
- Brevet Director Restaurant
- Diploma de ospătar
- Diploma de bucatar & alte cursuri de specialitate F&B – sunt un plus
- Experienta relevanta on domeniul horeca: minim 10 ani, din care minim 5 ani pe o pozitie manageriala
- Experienta de munca intr-un hotel de 4 sau 5 stele – lant international
- Este stapan pe sine, are experienta si capacitatea de planificare, organizare a sarcinilor lui ai ale oamenilor din subordine, incadrandu-se cu succes in termenele limita
- Cunoaste foarte bine meseria pe care o face, piata locala si tendintele in industria ospitalitatii
- Este orientat catre client si spre a-i oferi servicii excelente, fiind un model pentru echipa sa in ceea ce priveste profesionalismul si a modalitatilor de gestionare a relatiei cu clientii
- Stie si foloseste ceea ce e necesar pentru a-si forma si motiva pozitiv echipa cu care va lucra, astfel incat clientii sa beneficieze mereu de servicii excelente
- Are experienta in gestionarea bugetelor departamentelor de F&B; gestioneaza si este activ implicat in cresterea profitabilitatii
- Are excelente abilitati de comunicare si relationare, este jovial, prezentabil si manierat
- Reuseste sa imbine foarte bine activitatea strategica si manageriala, cu cea operationala, in care se implica alaturi de subalternii sai, de fiecare data cand este nevoie
- Fluent in limba engleza conversational si scris
Descrierea jobului
- Organizeaza toata activitatea de restaurant, bucatarie, atat pe cea operationala, cat si pe cea de planificare bugetara si de control
- Planifica si organizeaza sarcinile lui si ale oamenilor din subordine; se asigura de indeplinirea lor
- Contribuie la crearea si implementarea meniurilor de restaurant si bar, dar si a pachetelor ce includ servicii F&B, care sa corespunda mereu cu standardele Radisson Blu
- Se asigura constant ca sunt efectuate comenzile de marfa in timp si colaboreaza cu celelalte departamente astfel incat sa asigure un rulaj al stocurilor optim; acolo unde este necesar, tine legatura cu anumiti furnizori de marfa
- Organizeaza si realizeaza inventarele, la nivel de departament
- Supervizeaza marcarea si incasarea serviciilor prestate si se asigura de predarea corecta, completa si la timp a rapoartelor zilnice / periodice
- Se ocupa de raportări interne/externe
- Tine legatura cu celelalte departamente, in vederea unei excelente colaborari si a fluidizarii fluxului de informatii
- Se ocupa sa asigure conditii bune de munca subordonatilor sai, fiind mereu atent si la partea de siguranta si igiena a muncii a angajatilor din departament
- Contribuie constant si periodic la pregatirea si instruirea personalului din departament, astfel incat fiecare membru al echipei sa fie capabil sa ofere servicii excelente
- Este responsabil de stabilirea obiectivelor departamentului si ale echipei, dar si de urmarirea indicatorilor de performanta; contribuie la evaluarea angajatilor din departamentul F&B
- Elaboreaza si urmareste planul anual de actiune al departamentului F&B si indicatorii de performanta, in vederea indeplinriii obiectivelor departamentului si ale echipei
- Urmareste bugetul departamentului, monitorizeaza si controleaza costurile
Descrierea companiei
Radisson Blu Hotel Cluj, este primul hotel de 5* cu o franciza internationala din orasul nostru, deschis in primavara anului 2022. In anul 2024 a devenit Hotelul premiat ca fiind Hotelul Franciza a Anului – din cadrul Radisson Hotels Grup din zona EMEA (Europe, Middle Est & Asia).
In prezent, hotelul are 149 de camere de diverse tipuri, de la camere standard si superioare, la apartamente si zone VIP, doua restaurante, un bar cosmopolit, o sala ballroom si 5 sali de meeting. Din aceasta toamna, la serviciile hotelului se mai adauga, un sky bar, 3 sali de conferinta si 21 de camere si apartamente.
Situat in zona centrala, istorica, langa stadionul Cluj Arena, Sala polivalentă si la intrarea in Parcul Central, dar totusi la distanta de o plimbare de centrul vechi, locatia hotelului este unica si perfecta.
Viziunea noastra:
Sa fim si sa crestem in a fi ospitalieri, gazde bune ale orasului nostru, fiind profesionisti talentati, motivati de a fi tot mai buni in ceea ce facem, individual si in echipa. Talentele noastre, imbinate cu o inima mare, un zambet cald si cu dorinta de a fi perceptivi si atenti, le punem in slujba celor care ne calca pragul.
Valorile noastre: 
- Adevar – consistenta, integritate, caracter
- Respect
- Grija, dedicare, empatie
- Munca, disciplina, educatie continua
Aplicatiile se pot trimite la adresa: ana.orza@radissonblu.com
- 31 Oct. 2025Manager Adjunct/ Manager Restaurant - Burger KingRex Concepts Bk Romania S.R.L.Cluj-Napoca, Ploiesti, Suceava și alte 2 orașe 



