Candidatul Ideal
Candidatul pe care îl căutăm ne-am dori să aibă:
- Studii superioare în domeniul financiar/economic;
- Experiență: minimum 2 ani experiență în contabilitate / audit / controlling.
- Cunoștințe economice și financiar-contabile;
- Capacitate analitică și ușurință în lucrul cu cifrele;
- Bună cunoaștere a pachetului Office, în special Microsoft Excel
- Experiență în bugetare, analiză deviațiilor și realizarea rapoartelor financiare;
- Disponibilitate pentru lucru susținut, în condiții de stres;
- Spirit de lucru în echipa și capacitate de comunicare;
- Flexibilitate, proiectivitate, organizare;
- Limba engleză – nivel avansat
- Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj;
Descrierea jobului
- Pregătirea rapoartelor de închidere de luna și a bugetului anual (precum și forecast trimestrial), în concordanță cu planificarea oficială a grupului - la nivel de centru de cost, cheltuieli, venituri
- Pregătirea unor rapoarte ad hoc, la nivel de centru de cost și de categorie de cheltuieli, la solicitarea managerului direct sau a departamentului Controlling din grup
- Participarea la implementarea noilor procese, politici și reguli de control intern
- Analiză indicatorilor financiari, cash flow, P&L, analiză inventarului
- Pregătirea și estimarea cifrelor financiare pentru proiectele noilor magazine
- Verificarea costurilor lunare, analiza lor, colaborarea cu departamentul contabilitate în vederea înregistrării și raportării corecte
- Raportarea variațiilor față de buget și forecast, conform IFRS
- Folosirea diverselor aplicații IT (SAP, sistemul de management al stocurilor)
- Cunoștințe temeinice de raportare IFRS, raportare și analiză la nivel de centre de cost și linii de cost
- Ore de muncă flexibile: programul începe între orele 7:00-9:00 de luni pana vineri și se termină între orele 16:00-18:00 (luni-joi) și 13:30 – 15:30 (vineri);
- Posibilitatea de work from home 1 zi/săptămână (la alegere: marți, miercuri sau joi, în funcție de volumul de muncă);
- Salariul net este stabilit în funcție de ceea ce vei aduce concret ca abilități, caracter și experiență
- Bonuri de masă;
Descrierea companiei
Compania noastra este o companie antreprenoriala românească care si-a inceput activitatea cu recrutarea de cadre didactice pentru învățământul privat din Romania. Da, îi am fost primii! Apoi am extins activitatea către recrutarea non-educațională din 2009 și iata-ne 12 ani mai tarziu lucrând cu domenii precum retail, productie, servicii financiare, energie regenerabila și am putea
Pentru ca în recrutare si selectie oamenii îți intră în viața pentru scurt timp și apoi pleaca, compania noastra a adăugat din 2009 și divizia de training. Ca sa ii avem mai mult timp alaturi de noi, am deschis Traininguri pentru angajatii din companii, traininguri în care accentul cade intai pe dezvoltarea personală care să susțină activitatea profesională. Deci, organizăm traininguri de management și leadership, comunicare relațională, dezvoltare de echipa, managementul timpului, al schimbării, al stresului etc.
Pentru voi, cei care aplicați la posturile noastre, avem promisiunea unui răspuns în maximum 48 de ore de la interviul cu noi, sinceritatea totală față de voi cand va prezentam postul, asa cum il stim la rândul nostru. Va vom spune dacă postul este sub pregătirea voastră, dacă puteti obtine mai multi bani, dacă nu sunteți încă pregătiți, în viziunea noastră, pentru acel post și tot așa.
Va asteptam, deci, să ne cunoaștem în primul rând!
