FINANCIAL ANALYST – Back Office
SC INTERNEBA SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
CERINTE:
- Abilitati solide de operare PC si viteza de tehnoredactare;
- Cunoasterea programelor de birou (excel, word, powerpoint) - nivel mediu;
- Capacitate analitica si atentie la detalii;
- Atitudine proactiva;
- Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;
- Respectarea regulilor si procedurilor companiei;
- Persoana flexibila, careia ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic;
- Fidelitate si stabilitate;
- Spirit de echipa.
- Abilitati solide de operare PC si viteza de tehnoredactare;
- Cunoasterea programelor de birou (excel, word, powerpoint) - nivel mediu;
- Capacitate analitica si atentie la detalii;
- Atitudine proactiva;
- Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;
- Respectarea regulilor si procedurilor companiei;
- Persoana flexibila, careia ii place sa lucreze intr-un mediu dinamic;
- Fidelitate si stabilitate;
- Spirit de echipa.
Descrierea jobului
- Intocmirea fiselor de evaluare a clientilor;
- Emiterea contractelor de vanzare-cumparare;
- Realizarea testimonialelor;
- Verificarea saptamanala a stocurilor tampon;
- Inregistrarea si actualizarea bazei de date a firmei;
- Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
- Planifica si prioritizeaza lucrarile de back office in functie de importanta si volumul lucrarilor existente;
- Respecta programul de lucru, regulamentele de ordine interioara si termenele alocate fiecarei activitati;
- Indeplineste toate atributiile stabilite in sarcina sa.
- Emiterea contractelor de vanzare-cumparare;
- Realizarea testimonialelor;
- Verificarea saptamanala a stocurilor tampon;
- Inregistrarea si actualizarea bazei de date a firmei;
- Asigura acuratete in livrarea rezultatelor si pregateste rapoarte la cererea conducerii, conform deadline-urilor convenite;
- Planifica si prioritizeaza lucrarile de back office in functie de importanta si volumul lucrarilor existente;
- Respecta programul de lucru, regulamentele de ordine interioara si termenele alocate fiecarei activitati;
- Indeplineste toate atributiile stabilite in sarcina sa.
Descrierea companiei
Distribuitor autorizat anvelope
- Goodyear
- WindPower
- Trelleborg
- Michelin
- Galaxy
- Goodyear
- WindPower
- Trelleborg
- Michelin
- Galaxy
Publicat
28 Mart. 2024
Reactualizat
25 Apr. 2024
Expiră
27 Apr. 2024
Joburi similare