Candidatul Ideal
• Experienta profesionala de specialitate minim 1 an de zile;
• Cunostinte privind medicamentele distribuite: clasele de medicamente, statutul acestora privind autorizarea de punere pe piata, conditiile de depozitare, alte conditii specifice pe care trebuie sa le indeplineasca acestea pe piata unde sunt distribuite (daca este cazul), sau despre orice alt produs distribuit care nu este medicament (si activitatile corelate) si care poate influenta calitatea medicamentelor;
• Nivel mediu de lucru cu calculatorul;
• Abilitatilor de planificare, orientare spre atingerea rezultatelor si de rezolvare aproblemelor cu care se confrunta;
Descrierea jobului
Se asigura de respectarea cerintelor legislatiei in vigoare (OMS 1008/2016, OMS 1009/2016), referitoare la activitatea de import, distributie si depozitare dispozitive medicale si este responsabila cu vigilenta;
Se asigura de acuratetea si calitatea inregistrarilor, in conformitate cu procedurile standard de operare stabilite pentru fiecare tip de activitate din depozit;
Se asigura ca se implementeaza si se mentine Sistemul de Management al Calitatii al Europharm Holding SA, la nivelul depozitului in care isi desfasoara activitatea. Propune si implementeaza actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea Sistemului de Calitate;
Se asigura ca detine documente de calitate si de provenienta pentru fiecare serie de produs (medicament, dispozitiv medical/supliment alimentar/cosmetic/parafarmaceutice), precum si inregistrarile necesare;
Avizeaza procedurile standard de operare, care se refera la activitatile de Buna Practica de Distributie si asigura gestionarea documentatiei de calitate, la nivel local;
Verifica autorizatiile clientilor in vederea calificarii acestora;
Face parte din comisia de receptie si coordoneaza activitatea de receptie a produselor;
Efectueaza receptia cantitativa si calitativa verificand documentatia de calitate (inscriptionare medicamente in acord cu APP, Buletin/Certificat de Analiza pentru fiecare lot de produs; Declaratia de Conformitate CE si Certificatul de Conformitate CE, pentru dispozitivele medicale; inregistrarea temperaturii pe transport, documente de transport);
Valideaza receptia in sistemul informatic de gestiune si ia decizia de introducere a produselor in Gestiunea Principala destinata vanzarii si dupa caz, in gestiunea de Carantina/Produse Neconforme;
Asigura urmarirea si solutionarea neconformitatilor identificate la receptia produselor;
Asigura arhivarea documentelor de calitate si transport ale produselor receptionate;
Monitorizeaza inregistrarile de temperatura si investigheaza deviatiile de temperatura din depozit, camerele de frig si din timpul transportului;
Gestioneaza alarmele generate de situatiile privind neincadrarea in limitele de temperatura specifice fiecarei zone de depozitare si investigheaza cauzele care genereaza incidente/deviatii de temperatura, implementeaza masuri specifice, corective si preventive;
Analizeaza si monitorizeaza reclamatiile si retururile din depozit;
Urmareste si solutioneaza reclamatiile pertinente ale clientilor;
Aproba retururile de produse de la clienti si coordoneaza evaluarea acestora;
Centralizeaza la nivel local rechemarile de pe piata ale produselor;
Gestioneaza la nivelul depozitului in care isi desfasoara activitatea, blocarea de la vanzare a produselor neconforme si a celor cu BBD scurt sau deteriorate;
Gestioneaza la nivelul depozitului in care-si desfasoara activitatea depozitarea si miscarea produselor stupefiante si psihotrope;
Coordoneaza si investigheaza orice suspiciune cu privire la posibila existenta de produse falsificate;
Monitorizeaza conditiile de igiena si curatenie din depozit si mijloacele de transport;
Verifica efectuarea mentenantei echipamentelor esentiale utilizate in activitatea de distributie angro, in depozitul in care isi desfasoara activitatea;
Asigura instruirea si evaluarea personalului cu privire la procedurile operationale ale Companiei, legislatia specifica distributiei de medicamente si monitorizeaza respectarea acestora;
Se asigura de indeplinirea obligatiei de serviciu public in depozitul in care isi desfasoara activitatea;
Instruieste si evalueaza periodic personalul din depozit cu privire la procedurile standard operationale si legislatia in vigoare;
Asigura gestionarea deviatiilor cu posibil impact pe calitatea produselor distribuite: ia masuri imediate pentru a minimiza impactul deviatiei asupra produselor, investigheza deviatia, implementeaza actiuni corective si preventive, documenteaza deviatia si monitorizeaza eficacitatea actunilor corective si preventive implementate.
Asigura gestionarea schimbarilor ce pot avea impact pe calitatea produselor distribuite: initiaza proiectul de schimbare si-l documenteaza conform, stabileste programul de implementare a schimbarii si monitorizeaza implementarea lui dupa obtinerea tuturor aprobarilor necesare
Asigura mentinerea unei abordari bazate pe analiza riscului in activitatea de distributie: evalueaza procesele in vederea identificarii si evaluarii riscurilor asociate, stabileste actiuni corective si preventive pentru minimizarea riscurilor, mentine si actualizeaza Registrul de risc de departament.
Descrierea companiei
Europharm Distribuţie este una dintre cele mai importante companii locale de distribuţie farmaceutică, cu o activitate de peste 20 de ani pe piaţa locală.
Principala noastră preocupare este de a fi PARTENERUL PREFERAT al producatorilor farma si al farmaciilor, orientat sa ofere solutii reciproc avantajoase, pe termen lung si sa contribuie la modelarea mediului de afaceri din domeniul sanatatii, cu scopul de a imbunatati viata pacientilor din Romania.
Domeniile de activitate ale Europharm Distribuţie implică:
Divizia Distribuţie Directă - Cu un portofoliu larg, care cuprinde peste 3.500 de produse, de la 90 de furnizori locali şi internaţionali, Europharm Distribuţie se adresează unui număr de peste 4.500 de puncte de lucru ale farmaciilor independente, lanţurilor naţionale, spitale şi alte tipuri de clienţi.
Divizia de Servicii Logistice - Europharm Distribuţie oferă o gamă largă de servicii pentru producătorii şi furnizorii de produse farmaceutice din România, cum ar fi: depozitare, manipulare, facturare, operaţiuni transport, livrare, dar şi servicii logistice pentru mostre, studii clinice şi materiale promoţionale. Portofoliul de Servicii de Marketing include servicii de Call Center, merchandising, promovare online si fata-in-fata, prin intermediul reprezentantilor comerciali.



