Candidatul Ideal
Profilul candidatului ideal:
- Atitudinea pozitiva
- Comunicare si Relationare
- Orientare catre actiune si rezultate
- Stabilirea parteneriatelor strategice cu clientii
- Modalitatea de a stabili obiective si de a actiona in vederea realizarii acestora
- Capacitatea de a dezvolta si implementa proiecte strategice
- Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua
- Autonomie personala, in sensul de a a-si duce obiectivele la bun sfarsit fara interventia sefilor directi
- Dorinta de a performa intr-un mediu provocator si dinamic.
Descrierea jobului
Responsabilitati cheie-Ofertare
- Analizeaza si selecteaza procedurile de achizite publicate din domeniul constructii;
- Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie;
- Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de calificare / atribuire și în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentația de achiziție publică împreună cu echipa de licitație și încarcarea acestora în SICAP;
- Verificarea criteriilor de atribuire privind îndeplinirea cerințelor de calificare atât din punct de vedere al eligibilitații cât și tehnic și pregătirea documentelor necesare;
- Întocmirea propunerilor tehnice conform cerințelor din documentația achiziției pentru licitații;
- Colaborarea cu departamentul juridic al societații în privința DUAE, a acordurilor de sub-contractare, modului de colaborare cu partenerii etc., precum și colaborarea cu partenerii, în perioada de pregătire a ofertelor;
- Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificare transmise de Autoritațile Contractante, pe perioada de evaluare, împreuna cu echipa de licitație, și încarcarea acestora în timpul solicitat;
- Asigurarea confidențialității documentelor Departamentului Achiziții;
- Soluționarea corect și în timp util a sarcinilor primite pe cale ierarhică;
- Identifica furnizori, preturi de achizitie, solutii alternative impreuna cu departamentul de achizitii;
- Verifica oferta finala (tehnica, financiara, documente de calificare) pentru a fi in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire;
- Monitorizarea valabilitatii certificatelor fiscale care se depun la licitatii, urmarirea efectuarii platilor pentru garantii de participare;
- Urmareste procedura de achizitie pana la momentul adjudecarii acesteia si raspunde la eventualele solicitari de clarificare in ceea ce priveste oferta tehnica sau financiara;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
- Mentinerea unei evidente a licitatiilor la care a participat compania;
- Urmarirea continua a modificarilor legislative privind achizitiile publice;
- Intocmirea unor situatii solicitate de conducerea companiei;
- Ofera suport si asistenta pentru managerii companiei, directorii zonali;
- Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate.
- Preluarea proiectului tehnic și verificarea corespondenței dintre prevederile din partea scrisă (memorii, caiet de sarcini) și partea desenată( planșe, detalii);
- Respectarea prevederilor proiectului tehnic cu încadrarea cantitîților de lucrări în cantitățile ofertate, eventualele modificări ale soluțiilor tehnice, respectarea materialelor aprobate de dirigintele de șantier;
- Întocmirea notelor de constatare cu problemele apărute pe șantier, întocmirea listelor de cantități NR/NC în funcție de modificările apărute față de prevederile proiectului tehnic, urmărirea emiterii și verificarea existenței dispozițiilor de șantier;
- Întocmirea procedurilor de negociere cu beneficiarii pentru resursele noi apărute în cadrul contractului în urma emiterii unei dispoziții de șantier;
- Întocmirea atașamentelor pentru fiecare articol din situația de lucrări;
- Întocmirea situațiilor de lucrări, pentru categoriile de lucrări executate, cu cantitățile rezultate din atașamente;
- Întocmirea centralizatoarelor valorice pentru situația de lucrări.
- Salariu fix + sistem de bonusare adaptat performantelor
- Sistem de beneficii si compensatii adaptat eforturilor (tichete de masa)
- Dezvoltare profesionala si sustinere in cariera
Descrierea companiei
De peste 29 ani, Prodeximp construieste viitorul cu profesionalism, pasiune si viziune. Fondata în anul 1996, compania a evoluat constant, devenind un lider în domeniul constructiilor civile, industriale si infrastructurii rutiere.
Joburi similare
- 13 Nov. 2025
Specialist ofertare achizitii publice lucrari apa/canal,gaze
MIRAL INSTAL COMPANY SRL
București8000 - 12000 RON net / lună
- 6 Nov. 2025
Inginer ofertare/decontare cu experienta obligatorie
SANTIER IN LUCRU SRL
București8000 - 10000 RON net / lună

