-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Expert Achizitii Publice (Ofertare-Decontare)

PRODEXIMP S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Profilul candidatului ideal:
  • Atitudinea pozitiva
  • Comunicare si Relationare
  • Orientare catre actiune si rezultate
  • Stabilirea parteneriatelor strategice cu clientii
  • Modalitatea de a stabili obiective si de a actiona in vederea realizarii acestora
  • Capacitatea de a dezvolta si implementa proiecte strategice
  • Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua
  • Autonomie personala, in sensul de a a-si duce obiectivele la bun sfarsit fara interventia sefilor directi
  • Dorinta de a performa intr-un mediu provocator si dinamic.

Descrierea jobului

Responsabilitati cheie-Ofertare
  • Analizeaza si selecteaza procedurile de achizite publicate din domeniul constructii;
  • Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie;
  • Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de calificare / atribuire și în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentația de achiziție publică împreună cu echipa de licitație și încarcarea acestora în SICAP;
  • Verificarea criteriilor de atribuire privind îndeplinirea cerințelor de calificare atât din punct de vedere al eligibilitații cât și tehnic și pregătirea documentelor necesare;
  • Întocmirea propunerilor tehnice conform cerințelor din documentația achiziției pentru licitații;
  • Colaborarea cu departamentul juridic al societații în privința DUAE, a acordurilor de sub-contractare, modului de colaborare cu partenerii etc., precum și colaborarea cu partenerii, în perioada de pregătire a ofertelor;
  • Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificare transmise de Autoritațile Contractante, pe perioada de evaluare, împreuna cu echipa de licitație, și încarcarea acestora în timpul solicitat;
  • Asigurarea confidențialității documentelor Departamentului Achiziții;
  • Soluționarea corect și în timp util a sarcinilor primite pe cale ierarhică;
  • Identifica furnizori, preturi de achizitie, solutii alternative impreuna cu departamentul de achizitii;
  • Verifica oferta finala (tehnica, financiara, documente de calificare) pentru a fi in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire;
  • Monitorizarea valabilitatii certificatelor fiscale care se depun la licitatii, urmarirea efectuarii platilor pentru garantii de participare;
  • Urmareste procedura de achizitie pana la momentul adjudecarii acesteia si raspunde la eventualele solicitari de clarificare in ceea ce priveste oferta tehnica sau financiara;
  • Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
  • Mentinerea unei evidente a licitatiilor la care a participat compania;
  • Urmarirea continua a modificarilor legislative privind achizitiile publice;
  • Intocmirea unor situatii solicitate de conducerea companiei;
  • Ofera suport si asistenta pentru managerii companiei, directorii zonali;
  • Organizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii desfasurate.
Responsabilitati cheie: Decontare
  • Preluarea proiectului tehnic și verificarea corespondenței dintre prevederile din partea scrisă (memorii, caiet de sarcini) și partea desenată( planșe, detalii);
  • Respectarea prevederilor proiectului tehnic cu încadrarea cantitîților de lucrări în cantitățile ofertate, eventualele modificări ale soluțiilor tehnice, respectarea materialelor aprobate de dirigintele de șantier;
  • Întocmirea notelor de constatare cu problemele apărute pe șantier, întocmirea listelor de cantități NR/NC în funcție de modificările apărute față de prevederile proiectului tehnic, urmărirea emiterii și verificarea existenței dispozițiilor de șantier;
  • Întocmirea procedurilor de negociere cu beneficiarii pentru resursele noi apărute în cadrul contractului în urma emiterii unei dispoziții de șantier;
  • Întocmirea atașamentelor pentru fiecare articol din situația de lucrări;
  • Întocmirea situațiilor de lucrări, pentru categoriile de lucrări executate, cu cantitățile rezultate din atașamente;
  • Întocmirea centralizatoarelor valorice pentru situația de lucrări.
Sistem de salarizare, compensatii si beneficii
  • Salariu fix + sistem de bonusare adaptat performantelor
  • Sistem de beneficii si compensatii adaptat eforturilor (tichete de masa)
  • Dezvoltare profesionala si sustinere in cariera

Descrierea companiei

De peste 29 ani, Prodeximp construieste viitorul cu profesionalism, pasiune si viziune. Fondata în anul 1996, compania a evoluat constant, devenind un lider în domeniul constructiilor civile, industriale si infrastructurii rutiere.

Publicat 31 Oct. 2025Reactualizat 14 Nov. 2025Expiră 30 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.