Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Expense Reports Auditor

AtkinsRéalis
4 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aim at fully exploit their communication and analytical skills.

As Expense Reports Auditor, you play a critical role in safeguarding the financial integrity of the organization by meticulously reviewing and analyzing expense reports and ensuring compliance with policies and procedures.

To succeed in this role, you will need to develop a deep knowledge of the supported processes, be solution-oriented and like problem-solving. Your attention to detail, analytical mindset, and ability to communicate effectively will contribute to maintaining accurate financial records and promoting responsible spending practices within the company.

Even if some prior experience will be considered a plus, the position is a good opportunity for beginners as we will provide tools and training which will help you succeed in the role.

The Expense Reports Auditor is part of the Finance Support Services of AtkinsRéalis’s Finance Shared Services based in Bucharest.

Descrierea jobului

Responsibilities
  • Review and analyze expense reports submitted by employees to ensure accuracy and completeness.
  • Verify receipts and supporting documentation for expenses, such as travel, meals, and entertainment.
  • Monitor and ensure compliance with company policies and procedures and government regulations.
  • Maintain open and professional communication channels with employees regarding discrepancies and errors in their expense reports.
  • Provide guidance and training to employees on policies, procedures, or reimbursement processes.
  • Timely manage inquiries related to expense reports, perform root cause analysis and provide resolution.
  • Maintain records and documentation related to expense report audits.
  • Troubleshooting on the internal system (SAP Concur).
  • Analyze and perform corrections in EBS Oracle system.
  • Provide training to newcomers and contribute to the creation and update of training documents (if needed).
  • Continuously seek to enhance knowledge, self-improvement and a better understanding of the tools used.
  • Identify process or system improvements opportunities and participate in their implementation.
  • Contribute to developing a Team-Based culture.

Required
  • Excellent knowledge of Microsoft Office Suite
  • Previous experience in auditing, accounting, or finance roles is preferred (Corporate Card, G/A, Payroll, A/P, etc.)
  • Knowledge of SAP Concur system is a plus
  • Basic knowledge of Oracle or another ERP system is a plus
  • Strong attention to detail and analytical skills
  • Excellent communication skills
  • Result and customer service-oriented
  • Strong team player
  • Proficiency in English & Romanian
  • Candidate based in Romania

Our offer toward work-life balance
  • Work-from-home
  • Direct & permanent contract
  • Flexible benefits, at your choice (meal tickets, holiday / cultural vouchers, courses, wellness, etc.)
  • Easter & Christmas bonuses
  • Performance bonus
  • Private clinic medical subscription
  • Additional paid personal days per year
  • Free French language classes
  • Employee Assistance Program (EAP) > free psychological, financial, or legal counseling
  • Internal career opportunities, Learning & Development programs
  • Team activities/events, virtual FunWork
  • Open & dynamic work environment
  • Flexible working schedule – organized in 3 shifts: 9:00-17:30, 10:30 - 19:00, and 13:30 - 22:00* Monday to Friday *3 mandatory evening shifts (days) per month
  • Evening shifts bonus starting after the third mandatory evening shift (day) per month

Descrierea companiei

Oamenii sunt centrul organizației noastre și tot ceea ce construim este realizat datorită dedicării lor. Astfel, este firesc să avem grijă de ei și să îi sprijinim să ajungă acolo unde le este bine. Comunicarea eficientă și transparentă este baza, știm că nici o relație de încredere nu se ridică și nu se întreține altfel. Oferim resursele necesare învățării, provocăm oamenii să vrea mai mult de la ei și de la jobul lor și le oferim un mediu de lucru sigur și plăcut. Colegii sunt de milioane, echipele la fel, iar taskurile de zi cu zi, deși uneori vin cu provocări, își găsesc rezolvarea mai ușor.

Cine suntem noi?

Suntem AtkinsRéalis, o companie globală lider în design, inginerie și managementul proiectelor. În România, AtkinsRéalis oferă consultanță în inginerie pentru proiectul de la Cernavodă, unde se lucrează la unul dintre reactoarele centralei nucleare, a cărui durată de viață se dorește a fi extinsă până în anul 2060.

În București, încă din 2014, avem deschis centrul financiar (FSS – Finance Shared Services), creat cu scopul de a oferi o varietate de servicii financiare și suport. Totodată, separat, avem și entitatea de IT Business Applications Delivery, unde se lucrează cu sisteme financiare și unde colegii pricepuți în domeniul IT aduc mereu îmbunătațiri și propun soluții de automatizare.

Colegii noi sunt primiți cu entuziasm când aleg să facă parte din povestea noastră și ne bucurăm atunci când mulți aleg să rămână, să creștem împreună. Contăm mereu pe suportul celor de lângă noi, căci credem că succesul vine atunci când colaborăm, ne respectăm și avem încredere unii în ceilalți. Folosim tehnologia pentru a răspunde mai bine cerințelor clienților interni, și schimbăm opinii și cunoștințe pentru a identifica soluții inovatoare ce susțin eficiența.

Misiunea noastră în România : Build Connections. Drive Results.

Dacă și tu crezi în aceleași lucruri, iar domeniul financiar îți place și nu îți este străin, te așteptăm să devii unul de-al nostru. Pentru cei pasionați de tehnologie, avem rolurile de IT. Doar să alegi jobul potrivit pentru tine, din cele pe care le avem deschise. 😊

** AtkinsRéalis e o companie globală a cărei misiune este să creeze un viitor mai bun pentru planetă și pentru oameni. Prin soluții sustenabile, conectăm oameni, date și tehnologie pentru livra cele mai complexe proiecte din lume – de la infrastructură de transport, spitale, aeroporturi, până la platforme nucleare și de minerit. Compania are peste 36 000 de angajați și este prezentă în peste 100 de țări.

Cum avem grijă de echilibrul vieții tale profesionale / personale?

Contract direct pe perioadă nedeterminată Pachet de beneficii flexibile, din care poți alege (ex. bonuri de masă, tichete de vacanță / culturale, cursuri, wellness etc.) Prime de Paște / Crăciun Bonusuri de performanță Abonament medical în sistem privat Zile libere suplimentare plătite / an, pentru nevoi personale Cursuri de limba franceză gratuite Bonus de limbă Employee Assistance Program (EAP) – consiliere psihologică, economică și juridică gratuită Oportunități de carieră în cadrul companiei / Programe de Learning & Development Activități de echipă / evenimente & virtual Fun@Work Mediu de lucru plăcut și dinamic Program de lucru flexibil

AtkinsRéalis are grijă de confidenţialitatea dvs. AtkinsRéalis şi alte filiale sau companii afiliate ale AtkinsRéalis (denumite în continuare „AtkinsRéalis”) se angajează să protejeze confidenţialitatea dvs. Vă rugăm să consultaţi Declaraţia noastră de confidenţialitate (Privacy statement | Careers at AtkinsRéalis (atkinsrealis.com)) pentru a afla mai multe despre modul în care colectăm, utilizăm şi transferăm Datele dvs. personale. Oferind informaţiile dvs. personale companiei AtkinsRéalis, confirmaţi faptul că aţi citit şi acceptaţi Declaraţia noastră de confidenţialitate.

Publicat 28 Mart. 2024 Reactualizat 18 Apr. 2024 Expiră 27 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.