Candidatul Ideal
Rol:
Ocupantul postului acordă suport clienților în vederea asigurării bunei funcționări a utilajelor deținute
Ocupantul postului acordă suport clienților în vederea asigurării bunei funcționări a utilajelor deținute
Descrierea jobului
Responsabilități:
*Acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform prevederilor Regulamentului Intern
**Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceștia
***Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate
****Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Printman SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal.
- Identificarea și diagnosticarea defecțiunilor de natură electrică a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare și aplicarea soluțiilor corespunzătoare pentru remedierea acestora, într-un mod rapid și eficient, pentru minimizarea timpilor de staționare și repunerea acestora în parametrii normali de funcționare, în condiții de siguranță
- Efectuarea reparațiilor și înlocuirea pieselor defecte sau uzate în conformitate cu instrucțiunile de service și a standardelor de calitate stabilite de către producător și/sau specificațiilor din planul de întreținere al utilajelor
- Efectuarea mentenanței preventive și corective a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare, pentru a asigura funcționarea corectă a acestora
- Testarea și verificarea funcționalității utilajelor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate și siguranță
- Acordarea de asistență tehnică clienților, atât prin telefon (remote) cât și prin deplasarea la sediul acestora (on-site)
- Participarea activă la instalarea, mutarea și demontarea echipamentelor tipografice și a instalațiilor auxiliare
- Colaborarea cu echipa tehnică pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor electrice
- Participarea la training-uri de specializare
- Asigurarea de training-uri remote și on-site pentru reprezentanții (operatorii) clienților și acordarea de suport pentru a îmbunătăți utilizarea echipamentelor
- Întocmirea de rapoarte de activitate precum și înregistrarea în sistemul informatic a datelor referitoare la intervențiile tehnice efectuate
- Absolvent de studii medii/superioare/cursuri de calificare în domeniul: electrică, electronică, electrotehnică, automatizări
- Certificare electrician / Autorizație ANRE grad II B constituie un avantaj
- Experiență anterioară minim 3 ani
- Bune abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor de natură electrică
- Bună înțelegere a sistemelor electrice și a automatizărilor echipamentelor
- Limba engleză nivel mediu/avansat (terminologie tehnică)
- Cunoștințe operare PC
- Permis conducere categoria B
- Disponibilitate pentru deplasări frecvente la clienți și la cursuri de specializare (în țară și în străinătate)
- Capacitatea de a asimila cunoștințe noi
- Persoană organizată cu foarte bune abilități de comunicare
- Spirit de echipă, dinamic, tehnic, optimist, orientat către client
- Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă
- Posibilitatea de a lucra în cadrul unei companii solide, dinamice, lider național în domeniul său de activitate
- Mediu de lucru prietenos, colaborativ, propice inovării și dezvoltării profesionale
- Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată
- Pachet salarial atractiv, corelat cu studiile, certificările deținute și experiența acumulată
- Tichete de masă în valoare de 40 lei / zi lucrată
- Decontarea parțială a contravalorii serviciilor turistice (cazare și/sau transport)*
- Primă de Paște și de Crăciun atât pentru angajat cât și pentru copiii minori ai acestuia*
- Primă de 01 iunie pentru copiii minori ai angajatului*
- Pensie privată facultativă (pilon 3)*
- Diverse prime acordate cu ocazia unor evenimente speciale din viața angajatului
- Bonusuri de performanță la final de an
- Abonament la clinică medicală privată
- Autoturism de serviciu, laptop, telefon, scule, echipament de protecție
- Cazare și diurnă pentru deplasări
- Program de lucru de luni până vineri în intervalul 09:00 – 17:30
*Acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform prevederilor Regulamentului Intern
**Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceștia
***Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate
****Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Printman SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal.
Joburi similare