Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii economice superioare (Contabilitate / Finanțe-Bănci).
- Experiență de minimum 3–5 ani în contabilitate complexă (bănci, furnizori, credite, mijloace fixe).
- Excel nivel bun (excel, reconciliere conturi, scadențare).
- Cunoștințe solide de contabilitate conform OMFP 1802/2014 și Codului Fiscal.
- Atenție la detalii, organizare, seriozitate și respectarea termenelor.
Avantaje:
- Experiență în contabilitate de producție, factoring, leasing sau investiții.
- Participare la audit sau due-diligence financiar.
Operare în WinMentor constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Înregistrare facturi achiziții interne și externe (401, 408, 4091), verificare documente și corelare factură–recepție–comandă, operare avansuri și regularizări (4091, 4093), confirmare solduri furnizori, întocmire scadențare și propuneri de plată.
- Operare zilnică extrase bancare (5121, 5124, 5125), înregistrare transferuri (581), comisioane și dobânzi bancare (627, 665, 765), reconciliere solduri bancare și verificare cu balanța contabilă.
- Evidență și gestiune credite bancare și linii de finanțare (5191, 5198, 1682), calcul și înregistrare dobânzi, reevaluări valutare (666, 765), operațiuni de factoring (461, 4111, 5121), urmărire scadențare și raportare către bănci.
- Înregistrare imobilizări și investiții (231, 213, 404), urmarirea amortizării lunare (6811 = 281x), actualizare registru mijloace fixe și evidențiere casări, reevaluări, inventarieri.
- Reconciliere conturi principale (401, 4111, 512x, 231, 281x, 519x, 461, 4426, 4427), pregătire balanțe, raportări interne și documente pentru audit, suport pentru analiza fluxurilor financiare și a situațiilor de trezorerie.
- Gestiunea stocurilor: verificare documente de intrare și ieșire (301, 302, 371, 4428, 607, 711), reconciliere stocuri între gestiuni și balanță contabilă, corelare recepții – NIR – consumuri – producție, suport pentru inventarierea periodică și analiza diferențelor de inventar.
Descrierea companiei
Înființată în 2003, printr-o investiție greenfield, suntem o afacere cu capital majoritar romanesc. Avem peste 100 de angajați iar obiectivul nostru este și va fi mereu acela de a cerceta, dezvolta, fabrica și de a furniza medicamente și suplimente alimentare de calitate, disponibile național și internațional. Am creat premisele dezvoltării unui business integrat cu orientare către performanța și creștere sustenabilă. Fiecare etapă, de la cercetare, dezvoltare, producție și până la control și eliberare produs finit este ghidată de calitatea fără compromis, garantată de autorizările și certificările pe care le deținem.



