Candidatul Ideal
Studii universitare economice;
Experienta anterioara intr-o pozitie similara -constituie avantaj;
Aptitudini de calcul matematic, de comunicare, planificare si lucru in echipa;
Buna cunoastere a legislatiei romane de contabilitate si fiscalitate;
Bune cunostinte de operare PC (MS Office).
Persoana proactiva, ambitioasa, punctuala si cu atentie la detalii;
Limba Engleza/Spaniola nivel mediu – constituie avantaj.
Experienta anterioara intr-o pozitie similara -constituie avantaj;
Aptitudini de calcul matematic, de comunicare, planificare si lucru in echipa;
Buna cunoastere a legislatiei romane de contabilitate si fiscalitate;
Bune cunostinte de operare PC (MS Office).
Persoana proactiva, ambitioasa, punctuala si cu atentie la detalii;
Limba Engleza/Spaniola nivel mediu – constituie avantaj.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Intocmire de rapoarte specifice cerute de management;
Intocmire raportari statistice;
Intocmire rapoarte financiare legate de scrisori de garantie, cash flow etc...
Operatiuni de contabilitate - introducere si procesare acte contabile pana la nivel de balanta de verificare -, conform norme si proceduri interne.
Respectarea procedurilor de lucru si normelor profesionale specifice;
Urmarirea incasarilor pe fiecarei client in parte.
Mentinerea legaturii cu clientii (telefon, fax e-mail) pentru aspectele operationale curente;
Beneficii :
Job stabil;
Salariu motivant in functie de experienta;
Laptop, telefon mobil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru dinamic cu colegi tineri si entuziasti in cadrul unei companii multinationale;
Training-uri interne –pentru formare profesionala si actualizare cunostinte cu modificarile legislative frecvente;
Stabilitate – activitatea nu presupune deplasarea in afara firmei, la clienti sau la institutiile statului;
Locatie centrala.
Intocmire de rapoarte specifice cerute de management;
Intocmire raportari statistice;
Intocmire rapoarte financiare legate de scrisori de garantie, cash flow etc...
Operatiuni de contabilitate - introducere si procesare acte contabile pana la nivel de balanta de verificare -, conform norme si proceduri interne.
Respectarea procedurilor de lucru si normelor profesionale specifice;
Urmarirea incasarilor pe fiecarei client in parte.
Mentinerea legaturii cu clientii (telefon, fax e-mail) pentru aspectele operationale curente;
Beneficii :
Job stabil;
Salariu motivant in functie de experienta;
Laptop, telefon mobil;
Bonusuri de performanta;
Mediu de lucru dinamic cu colegi tineri si entuziasti in cadrul unei companii multinationale;
Training-uri interne –pentru formare profesionala si actualizare cunostinte cu modificarile legislative frecvente;
Stabilitate – activitatea nu presupune deplasarea in afara firmei, la clienti sau la institutiile statului;
Locatie centrala.
Descrierea companiei
Cu peste 50 de ani de existenta, Grupul Terratest este lider pe piata din Spania in domeniul fundatiilor speciale, imbunatatirii terenului si problemelor legate de mediul inconjurator.
Fiind deja prezent pe 5 continente America de Nord, America de Sud, Europa, Asia si Africa, Grupul Terratest este in continua extindere.
Terratest are peste 2000 de angajati si este una dintre putinele companii din lume care acopera intreaga gama de lucrari de excavare, forare si imbunatatire a terenului.
Terratest Geotehnic SA este din 2007 subsidiara din Romania a Grupului Terratest.
Fiind deja prezent pe 5 continente America de Nord, America de Sud, Europa, Asia si Africa, Grupul Terratest este in continua extindere.
Terratest are peste 2000 de angajati si este una dintre putinele companii din lume care acopera intreaga gama de lucrari de excavare, forare si imbunatatire a terenului.
Terratest Geotehnic SA este din 2007 subsidiara din Romania a Grupului Terratest.
Joburi similare