Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Economist

ASHA CAPITAL S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- experienta minim 3 ani in contabilitate;
- bune cunostinte de contabilitate;
- abilitatea de a intelege, interpreta si prezenta clientilor balanta;
- experienta in utilizarea programului SAGA;
- absolvent studii superioare de specialitate;
- cunostinte bune de operare MS Office (Word, Excel);
- seriozitate, spirit de echipa, flexibilitate;
- foarte bune abilitati de comunicare;
- abilitati foarte bune de organizare si planificare;
- orientare spre obiective si respectarea deadline-urilor primite;
- fire proactiva.

Descrierea jobului

- contabilitate de la inregistrare acte contabile pana la nivel de balanta:
* inregistrarea facturilor de la clienti si furnizori
︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈* inregistrarea extraselor bancare
* efectueaza situatii de plati conform facturilor furnizorilor si se asigura de corectitudinea sumelor
* intocmire state salarii, REVISAL ( inregistrare/incetare/modificare contracte de munca etc)
*introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate SAGA: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari etc.
* activitati casierie, completare Registru de casa, efectuare incasari
* verificarea incasarilor si a debitelor
* asigurarea legaturii cu bancile, clientii si furnizorii
* reconcilieri fise de cont furnizori si clienti
* intocmire rapoarte si situatii solicitate de catre conducere
* arhivarea documentelor financiar - contabile
* participa activ la inventariere si/sau stocuri inopinante in punctele de lucru.
- resurse umane
- infiintare societati
- deplasari la autoritatile statului
- salariu motivant, bonus-uri de performanta, colectiv si management placut si mediu atractiv de lucru.

Descrierea companiei

ASHA CAPITAL S.R.L este o societate comercială cu capital integral privat românesc infiinţată în anul 2020 ca parte a conceptului CENTRUL EXTERNALIZAT PENTRU SERVICII SUPORT. A fost infiintata de profesionisti din domeniul contabil si cel financiar (experti contabili, auditori), reusind sa combine cu succes practica contabila, teoria economica si comportamentul etic.

In orice firma, contabilitatea este una dintre activitatile esentiale cu rol permanent.
Personalul nostru, membrii autorizati CECCAR, poseda o vasta experienta in lucrul cu diferite tipuri de societati, atat romanesti cat si internationale. Astfel, reusim sa asiguram un raspuns prompt si profesional la cerintele si nevoile clientilor, ceea ce reprezinta o calitate necesara in domeniul financiar – contabil, aflat intr-o continua modificare si dezvoltare. Serviciile de consultanta financiara si fiscala sunt necesare oricarei firme pentru depasirea dificultatilor uzuale generate de fluctuatia cadrului legislativ, si pentru indrumarea in alegerea celor mai bune decizii pentru fundamentarea investitiilor viitoare si a planurilor de dezvoltare.

Publicat 8 Mai 2024 Reactualizat 5 Iun. 2024 Expiră 7 Iun. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.