Economist Trezorerie

REWE ROMANIA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Te așteptăm în cadrul companiei noastre dacă:
  • esti absolvent al unei facultăți cu profil economic;
  • cunosti limba engleza la nivel mediu/avansat;
  • ai cunostinte avansate de MS Office ( Excel, Word); SAP constituie un avantaj;
  • detii experienta profesionala de minimum 2 ani (experienta intr-un post similar constituie un avantaj);
  • te consideri o persoana organizata, atenta la detalii, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul financiar;
  • ai abilități de organizare, comunicare si planificare;
  • detii capacitate ridicata de analiza si sinteza;
  • ai spirit de echipa.

Descrierea jobului

Rolul acesta presupune să:
  • verifici si intocmesti necesarul de lichiditati pentru activitatea curenta a companiei ( cash flow);
  • asiguri o gestiune corecta si completa a platilor si numerarului si inregistrarea contabila a documentelor financiar contabile, in conformitate cu cerintele legale, respectand normele contabile, legislatia fiscala si legea contabilitatii (rulare si executare propuneri plata furnizori in SAP, inregistrare registre casa centrala, plata deconturi);
  • asiguri evidenta contabila in SAP a operatiunilor derulate prin conturile bancare (curente; incasari de la terminalele POS) si de trezorerie, pune la dispozitie in timp real, situatia soldurilor acestor conturi;
  • verifici perioada de valabilitate a scrisorilor de garantie acordate de companie. Intocmeste si documenteaza formularul necesar prelungirii valabilitatii/emiterii Scrisorii de garantie acordate de companie in baza contractelor existente sau noi semnate;
  • asiguri evidenta contractelor de chirie semnate de companie cu tertii/inregistrarea comenzilor in SAP SD in baza contractelor respective;
  • asiguri evidenta, plata si contabilizarea tuturor amenzilor din cadrul companiei;
  • participi la activitatile de audit intern/extern, controale autoritati fiscale;
  • intocmesti rapoarte specifice pentru Grup cu informatii solicitate prin proceduri interne specific (rapoarte zilnice, saptamanale, lunare si anuale)
  • asiguri arhivarea lunară a documentației gestionate;


Ce beneficii ai la PENNY:

Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si ne dorim pentru angajatii nostri sa gaseasca usor un echilibru intre viata personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de:
  • tichete de masa acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
  • asigurare medicala privata;
  • acces la biblioteca Bookster, de unde se pot imprumuta carti in mod gratuit;
  • zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie;
  • zi libera platita de ziua ta de nastere;
  • posibilitati multiple de invatare si dezvoltare in cadul companiei;
  • …si multe altele!

Descrierea companiei

Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

Îți prezentăm PENNY:

PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

PENNY Romania deja înseamnă:

>3250 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) >6500 de angajați Sediul central al companiei, din Ștefăneștii de Jos

Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

Ce spun colegii noștri despre PENNY?

„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate" [https://www.penny.ro/pagina/confidentialitate]

Publicat 14 Mart. 2023 Reactualizat 21 Mart. 2023 Expiră 13 Apr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.