Candidatul Ideal
• Studii superioare în domeniile economic/științe sociale
• Experiență anterioară pe o poziție similară de minim 1 an;
• Cunoștințe solide în legislația muncii și practicile de resurse umane;
• Bune cunoștințe de operare PC, Excel avansat – MS Office;
• Abilități excelente de organizare, comunicare și relaționare cu angajatii;
• Capacitatea de a lucra independent și în echipă.
• Experiență anterioară pe o poziție similară de minim 1 an;
• Cunoștințe solide în legislația muncii și practicile de resurse umane;
• Bune cunoștințe de operare PC, Excel avansat – MS Office;
• Abilități excelente de organizare, comunicare și relaționare cu angajatii;
• Capacitatea de a lucra independent și în echipă.
Descrierea jobului
• Gestionarea activităților de resurse umane: administrare personal, evidență concedii și calcul salarial;
• Întocmirea și actualizarea/adminstrarea documentației de personal: contracte de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe etc.;
• Coordonarea și actualizarea registrului de evidență a salariaților (Reges);
• Calculul salariilor, sporurilor, reținerilor și contribuțiilor lunare;
• Întocmirea statului de plată și transmiterea acestuia către contabilitate/bancă;
• Asigurarea respectării legislației muncii și fiscale în vigoare;
• Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de management.
• Menținerea unei bune organizări a arhivei și a documentației interne.
• Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de resurse umane;
• Alte activități de contabilitate primară .
Beneficii
• Pachet salarial atractiv.
• Posibilitatea de dezvoltare profesională într-o companie de renume.
• Mediu de lucru motivant, alături de o echipă tânără și dinamică.
• Întocmirea și actualizarea/adminstrarea documentației de personal: contracte de muncă, acte adiționale, decizii, adeverințe etc.;
• Coordonarea și actualizarea registrului de evidență a salariaților (Reges);
• Calculul salariilor, sporurilor, reținerilor și contribuțiilor lunare;
• Întocmirea statului de plată și transmiterea acestuia către contabilitate/bancă;
• Asigurarea respectării legislației muncii și fiscale în vigoare;
• Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de management.
• Menținerea unei bune organizări a arhivei și a documentației interne.
• Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de resurse umane;
• Alte activități de contabilitate primară .
Beneficii
• Pachet salarial atractiv.
• Posibilitatea de dezvoltare profesională într-o companie de renume.
• Mediu de lucru motivant, alături de o echipă tânără și dinamică.
Descrierea companiei
Suntem o companie care are ca principal obiect de activitate comertul in regim de distributie a produselor proprii cat si a produselor importate. Ca urmare a peste 30 de ani de activitate am capatat experienta si abilitatea de a anticipa nevoile consumatorilor.