Candidatul Ideal
- Studii superioare economice;
- Experiență minimă de 3–5 ani în salarizare și administrare personal;
- Cunoștințe solide de legislația muncii și fiscalitate salarială;
- Experiență practică în utilizarea REGES / Revisal și D112;
- Cunoștințe bune de Excel (pontaje, centralizări, rapoarte);
- Rigoare, atenție la detalii și confidențialitate.
Descrierea jobului
- Gestionarea integrală a procesului de salarizare (calcul salarii, sporuri, rețineri, concedii medicale, tichete, beneficia,proceduri);
- Întocmirea și verificarea statelor de plată;
- Evidența timpului de muncă, pontajelor și a concediilor (CO, CM, CFP etc.);
- Administrarea documentelor de personal (CIM, acte adiționale, decizii);
- Operarea, actualizarea și verificarea datelor în REGES / Revisal, în conformitate cu legislația muncii;
- Transmiterea modificărilor contractuale în termenul legal în REGES;
- Calculul, declararea și raportarea obligațiilor salariale;
- Întocmirea și depunerea Declarației 112;
- Relația cu instituțiile statului (ITM, ANAF, CAS, CJAS);
- Întocmirea, actualizarea și aplicarea procedurilor interne privind salarizarea, evidența prezenței și concediile;
- Colaborarea cu Departamentul Financiar-Contabil pentru înregistrările contabile aferente salariilor;
- Pregătirea documentației pentru controale ITM și audit.
Descrierea companiei
Înființată în 2003, printr-o investiție greenfield, suntem o afacere cu capital majoritar romanesc. Avem peste 100 de angajați iar obiectivul nostru este și va fi mereu acela de a cerceta, dezvolta, fabrica și de a furniza medicamente și suplimente alimentare de calitate, disponibile național și internațional. Am creat premisele dezvoltării unui business integrat cu orientare către performanța și creștere sustenabilă. Fiecare etapă, de la cercetare, dezvoltare, producție și până la control și eliberare produs finit este ghidată de calitatea fără compromis, garantată de autorizările și certificările pe care le deținem.



