Economist in gestiunea economica
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii superioare in domeniul economic absolvite cu diploma de licenta;
- experiență în domeniul financiar-contabil minim 3 ani;
- cunostinte financiar contabile si de gestiune;
- cunoștințe avansate uutilizare PC si cel putin a unui program financiar-contabil;
- cunoașterea programului de gestiune și contabilitate Win Mentor constituie avantaj ;
- capacitate de analiza logica si numerica, aptitudini de organizare, planificare;
- spirit de echipa, orientare spre rezultate, rezistenta la stres;
- loialitate, stabilitate.
- excelente abilități dе comunicare si relaționare;
Descrierea jobului
- Evidenta contabila a operatiunilor de achizitii de bunuri si servicii, livrari de bunuri si servicii, leasinguri financiare si operationale, imobilizari, gestionare stocuri etc.;
- Asigura inregistrarea cronologica, sistematica si cu acuratete a documentelor in evidenta contabila a companiei;
- Contribuie la inchiderea balantei de verificare,a registrelor contabile;
- Intocmire si verificare declaratii 100, 112, 300, 390, 394;
- Participa la inventarierea patrimoniului companiei;
- Participa la intocmirea situatiilor necesare proceselor de audit financiar ale companiei;
- Arhiveaza documentele specifice;
- Participa activ la rezolvarea sarcinilor echipei din cadrul departamentului;
- Intocmeste situatii si raportari necesare derularii activitatii departamentului, conform solicitarilor sefului ierarhic;
- Utilizeaza si pastreaza, in conditii de legalitate, documentele economico-financiare pe care le detine;
- pachet salarial atractiv (salariu fix + tichete de masă + bonusuri de performanță
- masă caldă pe zi inclusă, pachet de carne /pe săptămâna lucrată
- asigurare transport sau decontare transport (75% din contravaloare abonament)
- pachet de beneficii medicale Regina Maria
- alte tipuri de beneficii vor fi detaliate in cadrul interviului de recrutare/oferte de angajare
Descrierea companiei
Familia Safir este o afacere de familie cu o tradiție antreprenorială construită în jurul binelui, încă din 1945, care se dezvoltă continuu de 7 decenii, 4 generații, investește și are grijă de comunitatea în care se află.
Felul nostru de a fi bun reprezintă garanţia familiei noastre şi ne propunem, ca acum şi în viitor, să împărtăşim valorile noastre şi să le îmbogăţim cu cele ale propriei generaţii, păstrând acest crez în tot ceea ce vom face!