Candidatul Ideal
Daca acest post prezinta interes, te vor avantaja:
- Studiile superioare in domeniul economic
- Faptul ca esti o persoana serioasa, responsabila, dinamica si implicata
- Abilitățile analitice excelente
- Bunele cunostinte de operare PC (Microsoft Office)
- Cunoasterea programului de gestiune Materials Control - reprezinta un avantaj
- Atentia distributiva, rigurozitatea in munca cu cifrele, proactivitate
- Engleza – nivel mediu
Misiunea ta in Departamentul Controlling va fi:
- Efectuarea lunara sau la cerere a inventarului stocului de marfă din locatii verificand corectitudinea numaratorii, analizand rezultatele si stabilind masuri corective;
- Intocmirea de diverse rapoarte solicitate de managementul companiei;
- Verificarea constanta a activitatii locatiilor si raportarea neregulilor intalnite;
- Identificarea problemelor si propunerea de solutii de diminuare a costurilor
- Analiza meniurilor si verificarea preturilor pentru incadrarea in limitele de cost;
- Colaborarea cu ceilalţi membrii ai departamentului pentru buna funcţionare a acestuia;
- Urmarirea ca departamentele implicate sa respecta procedurile stabilite de catre management.
Ce oferim:
-Salariu atractiv și alte beneficii.
-Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic
- Studiile superioare in domeniul economic
- Faptul ca esti o persoana serioasa, responsabila, dinamica si implicata
- Abilitățile analitice excelente
- Bunele cunostinte de operare PC (Microsoft Office)
- Cunoasterea programului de gestiune Materials Control - reprezinta un avantaj
- Atentia distributiva, rigurozitatea in munca cu cifrele, proactivitate
- Engleza – nivel mediu
Misiunea ta in Departamentul Controlling va fi:
- Efectuarea lunara sau la cerere a inventarului stocului de marfă din locatii verificand corectitudinea numaratorii, analizand rezultatele si stabilind masuri corective;
- Intocmirea de diverse rapoarte solicitate de managementul companiei;
- Verificarea constanta a activitatii locatiilor si raportarea neregulilor intalnite;
- Identificarea problemelor si propunerea de solutii de diminuare a costurilor
- Analiza meniurilor si verificarea preturilor pentru incadrarea in limitele de cost;
- Colaborarea cu ceilalţi membrii ai departamentului pentru buna funcţionare a acestuia;
- Urmarirea ca departamentele implicate sa respecta procedurile stabilite de catre management.
Ce oferim:
-Salariu atractiv și alte beneficii.
-Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic
Descrierea jobului
Ce oferim?
- Vei lucra într-o business de prestigiu din oraș, aflat în continuă creștere și cu multe posibilități de dezvoltare pentru tine;
- Vei avea un mediu plăcut de lucru și condiții foarte bune de desfășurare a activității;
- Pachet salarial atractiv; salariu real pe cartea de muncă și cu posibilitatea de mărire a cuantumului salarial, în funcție de evoluție și rezultate.
Descrierea companiei
Inaugurat in 2012, Kronwell este primul hotel business&lifestyle de 4 stele al Brașovului și un apreciat centru de evenimente privat sau corporate.