Economist, colectare debite perioada determinata 2 ani

SIAD ROMANIA SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal


Nivel de studii: de preferat Studii Superioare, economice

CUNOŞTINŢE NECESARE:

Contabilitate (chitante, extrase, balante clienti);
Utilizare programe de contabilitate;
Operare MS Office (Excel, Word).

Cunostinte de limba engleza - nivel mediu

Descrierea jobului



SCOPUL POSTULUI: Titularul postului asigură recuperarea debitelor societatii si înregistrarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor financiar-contabile angajate de societate

ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:

DESFASOARA ACTIVITATI DE RECUPERARE A DEBITELOR
ASIGURĂ EVIDENŢA INCASARILOR SI RELAŢIILE CU CLIENTII DEBITORI VERIFICĂ SI TRANSMITE SITUAŢIILE ŞI RAPOARTELE FINANCIAR-CONTABILE PRIVIND INCASARILE
ALTE ACTIVITATI FINANCIARE

ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente) pentru depozitele alocate:

Desfasoara activitati de recuperare a debitelor – conform procedurii

Contacteaza depozitarii, agentii de vanzari, clientii
Trimite notificari clientilor privind debitele si soldul recipientilor; in situatia unor clarificari privind soldul de butelii colaboreaza cu cei insarcinati cu evidenta recipientilor si dirijeaza solicitarile de clarificare din partea clientilor catre acestia.
Verifica comenzilor din punct de vedere al debitelor
Pregateste documentele de, depus in banca
Pregateste actele necesare solicitate de catre Asistentul Executiv GM pentru intocmirea dosarelor de instanta

Asigură evidenţa incasarilor si relatiile cu clientii debitori

Înregistrează in sistem încasările si platile conform extraselor de cont
Inregistreaza si/sau verifica in sistem chitantele pentru toate depozitele si verifica registrul de casa
Realizeaza, cand este cazul, punctaje cu clientii/furnizorii pentru clarificari, trimiteri copii facturi etc
Verifica si inregistreaza operatiile contabile referitoare la plati si incasari;casa si banca
Urmareste incasarile facturilor cu scadenta depasita emise catre clientii companiei conform instructiunilor de lucru/procedurilor interne

Verifică si transmite situaţiile şi rapoartele financiar-contabile privind incasarile

Verifica/regleaza soldurile la clienti
Transmite balanta clientilor depozitarilor si SR urilor
Trimite confirmari de sold clientilor/furnizorilor

Alte activitati financiare

Inlocuieste, atunci cand este cazul, alti colegi din Departamentul financiar-contabil, la solicitarea sefilor ierarhici

Desfasoara activitati de secretariat (trimitere faxuri, corespondenta, copiere, tehnoredactare diverse materiale, protocol etc) atunci cand este cazul

Claseaza documentele aferente activitatii
Verifica si inregistreaza cheltuielile aferente deconturilor personalului SIAD
Verifica si inregistreaza cheltuielile de deplasare si deconturile de cheltuieli pentru personalul companiei

Se ofera salariu motivant, bonuri de masa si decontare transport. Compania ofera si posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala, cat si accesul la diverse cursuri atat in tara cat si in strainatate.

Descrierea companiei

SIAD Group has a diversified range of activities and it is present in the following areas: Industrial gases; Engineering; Healthcare; Industrial goods; Services. SIAD is present in thirteen European countries, with sales branches and production plants.

Publicat 17 nov. 2021 Reactualizat 15 dec. 2021 Expiră 17 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.