
Dispecer transport international
SC Euroluk Spedition Srl
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii superioare finalizate sau in curs de finalizare (de preferat tehnice sau economice), cu disponibilitate pentru un job full time
- cunostinte de limba engleza de nivel avansat
- cunostinte de limba germana / franceza / italiana de nivel conversational, constituie un avantaj
- cunostinte operare PC, Office, navigare internet
- cunostinte privind geografia Romaniei si a Europei
- cunostinte tehnice medii privind tipurile de masini utilizate in transportul rutier de marfuri
- cunostinte tehnice avansate privind calculul metrajelor marfurilor transportate
- cunostinte minime privind legislatia internationala a transporturilor
- maturitate, responsabilitate si constiinciozitate
- ambitie si dorinta de dezvoltare continua
- corectitudine, integritate, moralitate si etica
- capacitatea de a gasi si implementa solutii
- reactie rapida de raspuns
- capacitatea si curajul de a lua decizii
- abilitati de coordonare si lucru in echipa
- abilitati avansate de organizare, prioritizare si management eficient al timpului
- experienta in domeniu minim 2 ani.
- cunostinte de limba engleza de nivel avansat
- cunostinte de limba germana / franceza / italiana de nivel conversational, constituie un avantaj
- cunostinte operare PC, Office, navigare internet
- cunostinte privind geografia Romaniei si a Europei
- cunostinte tehnice medii privind tipurile de masini utilizate in transportul rutier de marfuri
- cunostinte tehnice avansate privind calculul metrajelor marfurilor transportate
- cunostinte minime privind legislatia internationala a transporturilor
- maturitate, responsabilitate si constiinciozitate
- ambitie si dorinta de dezvoltare continua
- corectitudine, integritate, moralitate si etica
- capacitatea de a gasi si implementa solutii
- reactie rapida de raspuns
- capacitatea si curajul de a lua decizii
- abilitati de coordonare si lucru in echipa
- abilitati avansate de organizare, prioritizare si management eficient al timpului
- experienta in domeniu minim 2 ani.
Descrierea jobului
- Salariu fix (se negociaza la interviu) plus prime de sarbatori;
- Telefon de serviciu;
- Ambianta si mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere profesioniste;
- Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
- Dezvoltarea abilitatilor de lucru in echipa;
- Dezvoltarea capacitatilor de comunicare, negociere si vanzari;
- Suport, intelegere, apreciere si corectitudine in evaluarea performantelor;
- Stabilitate, loialitate si siguranta locului de munca;
- Analizeaza solvabilitatea clientilor existenti si potentiali;
- Procesarea documentelor necesare bunei desfasurari a activitatii;
- Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transportul rutier, astfel incat sa se asigure livrarea marfurilor si respectarea indicatorilor de performanta specifici;
- Actualizeaza informatiile in sistemele operationale, pe baza datelor primite de la clientii interni si externi cu care pastreaza legatura, astfel incat sa nu fie afectata calitatea serviciilor sau acuratetea procesului de facturare;
- Monitorizeaza derularea transportului (adresa de incarcare/ descarcare, data preluare/ livrare marfa, persoana de contact de la punctul de livrare/ preluare marfa, colectare, transferul de marfa intre terminale, confimarea finala a incheierii derularii transportului) si organizarea returului de marfa sau documente specifice daca aceste servicii au fost cerute;
- Telefon de serviciu;
- Ambianta si mediu de lucru placut in cadrul unei echipe tinere profesioniste;
- Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
- Dezvoltarea abilitatilor de lucru in echipa;
- Dezvoltarea capacitatilor de comunicare, negociere si vanzari;
- Suport, intelegere, apreciere si corectitudine in evaluarea performantelor;
- Stabilitate, loialitate si siguranta locului de munca;
- Analizeaza solvabilitatea clientilor existenti si potentiali;
- Procesarea documentelor necesare bunei desfasurari a activitatii;
- Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transportul rutier, astfel incat sa se asigure livrarea marfurilor si respectarea indicatorilor de performanta specifici;
- Actualizeaza informatiile in sistemele operationale, pe baza datelor primite de la clientii interni si externi cu care pastreaza legatura, astfel incat sa nu fie afectata calitatea serviciilor sau acuratetea procesului de facturare;
- Monitorizeaza derularea transportului (adresa de incarcare/ descarcare, data preluare/ livrare marfa, persoana de contact de la punctul de livrare/ preluare marfa, colectare, transferul de marfa intre terminale, confimarea finala a incheierii derularii transportului) si organizarea returului de marfa sau documente specifice daca aceste servicii au fost cerute;
Descrierea companiei
Societatea SC EUROLUK SPEDITION SRL, infiintata in anul 2007, are ca principal obiect de activitate transport intern si international de marfuri, grupaje si distributie, derulate in stricta conformitate cu prevederile Conventiei CMR, Conventiei TIR sau dupa caz conventiei Tranzit..
Cu un aparat logistic profesional, format din oameni capabili, cu experienta, am reusit sa ajungem la inaltimea cerintelor clientilor nostri si sa le castigam increderea prin seriozitate, rapiditate si flexibilitate.
Cu un aparat logistic profesional, format din oameni capabili, cu experienta, am reusit sa ajungem la inaltimea cerintelor clientilor nostri si sa le castigam increderea prin seriozitate, rapiditate si flexibilitate.
Publicat
1 Mart. 2023
Expiră
31 Mart. 2023
Joburi similare