Candidatul Ideal
Calitati:
Atitudine pozitivă, prezenţă placută, capacitatea de a stabili relaţii interpersonale;
Capacitatea de a motiva forta de vanzari;
Flexibilitate, deschidere la schimbare şi la nou;
Iniţiativă, imaginaţie, spirit antreprenorial;
Consecvenţă, ambiţie si putere de muncă;
Motivat, energic, cu abilităţi de lucru ȋntr-un mediu aflat ȋn continuă dezvoltare;
Cerintele postului:
Experienţă ȋn vânzări de produse industriale si de servicii aferente acestora;
Experienta in crearea si implementarea strategiei de vanzare;
Cunostinte si experienta in implementarea unui sistem de salarizare pentru forta de vanzari;
Foarte bune abilităţi de comunicare- atât verbale cât și scrise;
Abilităţi de negociere şi atitudine profesională;
Puternice abilități de cercetare și analiză strategică;
Punctualitate, gestionare buna a timpului de lucru, abilităţi de organizare şi follow-up;
Abilități organizaționale și de gestionare a timpului, cum ar fi gestionarea mai multor priorități într-un ritm rapid;
Permis de conducere categoria B, disponibilitate de a face deplasări;
Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), e-mail, Internet;
Atitudine pozitivă, prezenţă placută, capacitatea de a stabili relaţii interpersonale;
Capacitatea de a motiva forta de vanzari;
Flexibilitate, deschidere la schimbare şi la nou;
Iniţiativă, imaginaţie, spirit antreprenorial;
Consecvenţă, ambiţie si putere de muncă;
Motivat, energic, cu abilităţi de lucru ȋntr-un mediu aflat ȋn continuă dezvoltare;
Cerintele postului:
Experienţă ȋn vânzări de produse industriale si de servicii aferente acestora;
Experienta in crearea si implementarea strategiei de vanzare;
Cunostinte si experienta in implementarea unui sistem de salarizare pentru forta de vanzari;
Foarte bune abilităţi de comunicare- atât verbale cât și scrise;
Abilităţi de negociere şi atitudine profesională;
Puternice abilități de cercetare și analiză strategică;
Punctualitate, gestionare buna a timpului de lucru, abilităţi de organizare şi follow-up;
Abilități organizaționale și de gestionare a timpului, cum ar fi gestionarea mai multor priorități într-un ritm rapid;
Permis de conducere categoria B, disponibilitate de a face deplasări;
Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel), e-mail, Internet;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Elaboreaza strategia pe termen lung a departamentului de vanzari in vederea cresterii cotei de piata si o supune spre aprobare Directorului National de Vanzari;
Elaboreaza si supune aprobarii, bugetul de venituri si cheltuieli aferent diviziei din subordine;
Asigura implementarea strategiei de vanzari in punctul de lucru, analizeaza evolutia vanzarilor la nivel global si individual;
Stabileste targetele de vanzari si indicatorii de performanta la nivel de punct de lucru si pentru fiecare echipa in parte;
Evalueaza piata, estimeaza cererea si previzioneaza volumul vanzarilor;
Monitorizeaza, analizeaza datele, si adopta măsuri de îmbunătăţire continuă;
Intocmeste rapoartele de vanzari si de activitate specifice departamentului;
Prospectarea pieţei si identificarea de clienti noi;
Dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliu;
Indeplinirea planului de vânzări si incasari;
Vizitarea clientilor conform unui plan zilnic de rute ;
Administrarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice);
Cerinte
Experienta manageriala – coordonare echipe si gestionare bugete in companii nationale minim 3 ani;
Beneficii:
Pachet salarial + bonus din realizari;
Mediu de lucru profesionist si competitiv, cu reale posibilitati de promovare;
Stabilitatea locului de munca;
Esti inrolat in programe de training si dezvoltare personala;
Colectiv tanar si dinamic;
Oportunitatea unei cariere de succes, lucrand intr-o companie care livreaza o varietate de produse pentru lucrari industriale si de constructii;
Elaboreaza strategia pe termen lung a departamentului de vanzari in vederea cresterii cotei de piata si o supune spre aprobare Directorului National de Vanzari;
Elaboreaza si supune aprobarii, bugetul de venituri si cheltuieli aferent diviziei din subordine;
Asigura implementarea strategiei de vanzari in punctul de lucru, analizeaza evolutia vanzarilor la nivel global si individual;
Stabileste targetele de vanzari si indicatorii de performanta la nivel de punct de lucru si pentru fiecare echipa in parte;
Evalueaza piata, estimeaza cererea si previzioneaza volumul vanzarilor;
Monitorizeaza, analizeaza datele, si adopta măsuri de îmbunătăţire continuă;
Intocmeste rapoartele de vanzari si de activitate specifice departamentului;
Prospectarea pieţei si identificarea de clienti noi;
Dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliu;
Indeplinirea planului de vânzări si incasari;
Vizitarea clientilor conform unui plan zilnic de rute ;
Administrarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice);
Cerinte
Experienta manageriala – coordonare echipe si gestionare bugete in companii nationale minim 3 ani;
Beneficii:
Pachet salarial + bonus din realizari;
Mediu de lucru profesionist si competitiv, cu reale posibilitati de promovare;
Stabilitatea locului de munca;
Esti inrolat in programe de training si dezvoltare personala;
Colectiv tanar si dinamic;
Oportunitatea unei cariere de succes, lucrand intr-o companie care livreaza o varietate de produse pentru lucrari industriale si de constructii;
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare