Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Director vanzari - relocare in Bucuresti

NRG CABLES S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate;
  • Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international;
    Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza);
  • Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice;
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
  • Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate;
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
  • Abilitatea de a vorbi fluent limba romana si engleza;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp;
  • Permis conducere categoria B;
  • Disponibilitate de a efectua ore peste program si disponibilitate in weekenduri;
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);

Descrierea jobului

  • Elaboreaza planul de vânzări pe termen scurt, mediu şi lung, valoric şi cantitativ, pe clienţi existenţi şi clienţi noi;
  • Urmareste realizarea planului de vanzari stabilit;
  • Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari
  • Elaborează şi prezintă spre aprobare conducerii planul de activitate, care va cuprinde, cel puţin: obiective generale (nivel vânzări), detalierea obiectivelor (vânzări pe clienti, grupe de produse), planul de acţiune concret, suportul tehnico – material, financiar şi uman considerat a fi necesar în atingerea acestor obiective;
  • Determină potenţialul fiecărui client şi planifică volume de vânzări în raport cu strategia comercială;
  • Analizeaza saptamanal si ia decizii cu privire la comenzile trimise de clienti pentru produse/servicii;
  • Efectuează culegere de date de pe piaţă la cererea departamentului de marketing, intocmeste si prezinta conducerii rapoarte cu propuneri si studii privind utilizarea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a noilor produse/servicii, in functie de cerintele pietei;
  • Efectuează studii de piaţă şi analiza SWOT cu o periodicitate stabilită de conducere, urmareste permanent activitatea competitiei;
  • Participă la stabilirea politicii de preţuri în vederea obţinerii de rezultate optime în activitatea de distribuţie şi vânzare;
  • Întocmeşte rapoarte de activitate săptămânale privind evoluţia pieţei: situaţia globală a pieţei, gradul de acoperire a cerinţelor pieţei la nivel general şi pe grupe de produse, gradul de satisfacţie al clienţilor, situaţia pe piaţă în raport cu concurenţa, nerealizări ale perioadei;
  • Identifică corect clienţii potenţiali, face propuneri de aducere la îndeplinire a acestora şi asupra modului de organizare a propriei activităţi, urmăreşte dezvoltarea continuă a reţelei de clienţi şi creşterea cifrei de afaceri în concordanţă cu potenţialul pieţei.
  • Viziteaza periodic clientii din portofoliu;
  • Urmareste incasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de clienti.
  • Colaboreaza cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii;

Beneficii:
  • Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
  • Salariu net 2000 euro/luna (suma fixa) la care se adauga bonusuri in functie de targetul si obiectivele atinse: bonus uzual de 60% din vanzari si bonus extraordinar nelimitat;
  • Mașina de serviciu Skoda Octavia sau echivalentul acestui tip de autoturism cu toate costurile incluse, utilizarea autoturismului pentru nevoi personale si posibilitatea de achiziție a autovehiculului la final de leasing, la prețul valorii reziduale;
  • Plata taxelor de școlarizare pentru dobândirea de noi skills-uri necesare pentru performarea task-urilor;
  • Upgrade personal, dezvoltare si deschidere de noi perspective profesionale;
  • Libertate de mișcare, de a lua decizii si de a le implementa;
  • Participare la profit in cazul realizării unor proiecte agreate in avans, suplimentar bonusurilor;


Le multumim in avans tuturor candidatilor care isi depun candidatura, dar dorim sa anuntam ca vor fi contactati strict candidatii selectati pentru interviu.
Publicat 7 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 7 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.