Candidatul Ideal
Cerinte:
- studii superioare;
- orientare spre performanta si dezvoltarea afacerii;
- abilitati de negociere, organizare si planificare;
- aptitudini de comunicare, spirit de echipa;
- experienta manageriala/ vanzari minim 2 ani (experienta in FMCG constituie avantaj);
- disponibilitate la program prelungit;
- rezistenta la stres;
- capacitate de negociere;
- domiciliul stabil in locatia mentionata sau limitrof.
- studii superioare;
- orientare spre performanta si dezvoltarea afacerii;
- abilitati de negociere, organizare si planificare;
- aptitudini de comunicare, spirit de echipa;
- experienta manageriala/ vanzari minim 2 ani (experienta in FMCG constituie avantaj);
- disponibilitate la program prelungit;
- rezistenta la stres;
- capacitate de negociere;
- domiciliul stabil in locatia mentionata sau limitrof.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- repartizeaza planul de vanzari pentru zona de responsabilitate;
- monitorizeaza vanzarile, stocurile, creantele si discountul acordat clientilor;
- monitorizeaza permanent piata din punct de vedere al situatiei economice si al concurentei;
- analizeaza rapoartele si activitatea agentilor comerciali si a merchandiserilor;
- se ocupa de nivelul de pregatire al oamenilor din echipa sa si contribuie permanent la imbunatatirea acesteia;
- stabileste rutele si segmentele de piata pentru fiecare agent de vanzari;
- verifica zilnic rapoartele de vanzari ale agentilor, evaluand activitatea acestora vis-a -vis de gradul de acoperire al rutei zilei respective si al sortimentiei;
- indeplineste obiectivele de vanzari si incasari;
- initiaza, mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
- dezvolta si aplica strategii si planuri de vanzari;
- coordoneaza echipa de vanzari si activitatile din filiala.
Bеnеficii:
- posibilitatеa dеzvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national;
- salariu motivant + comision la vanzari.
- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
- repartizeaza planul de vanzari pentru zona de responsabilitate;
- monitorizeaza vanzarile, stocurile, creantele si discountul acordat clientilor;
- monitorizeaza permanent piata din punct de vedere al situatiei economice si al concurentei;
- analizeaza rapoartele si activitatea agentilor comerciali si a merchandiserilor;
- se ocupa de nivelul de pregatire al oamenilor din echipa sa si contribuie permanent la imbunatatirea acesteia;
- stabileste rutele si segmentele de piata pentru fiecare agent de vanzari;
- verifica zilnic rapoartele de vanzari ale agentilor, evaluand activitatea acestora vis-a -vis de gradul de acoperire al rutei zilei respective si al sortimentiei;
- indeplineste obiectivele de vanzari si incasari;
- initiaza, mentine si dezvolta relatiile cu clientii;
- dezvolta si aplica strategii si planuri de vanzari;
- coordoneaza echipa de vanzari si activitatile din filiala.
Bеnеficii:
- posibilitatеa dеzvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national;
- salariu motivant + comision la vanzari.
- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
Descrierea companiei
AQUILA este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul distribuției de bunuri de larg consum din România și regiune, având un model de afaceri integrat care acoperă distribuția, logistica, transportul pe multiple categorii de temperatură de produse alimentare sau nealimentare, precum și activități de producție.
Cu o prezență extinsă în Republica Moldova și Ungaria, compania oferă soluții eficiente și personalizate, sprijinind partenerii în optimizarea lanțului de aprovizionare. Prin infrastructura modernă și rețeaua extinsă în 3 țări, AQUILA asigură disponibilitatea unei game largi de produse în peste 72.000 de puncte de desfacere, inclusiv magazine tradiționale, rețele moderne de retail și platforme online. Portofoliul AQUILA, format din peste 15.000 de produse, include atât mărci proprii precum Gradena, LaMasă și JetXpert, cât și branduri globale de renume, precum Kinder, Lavazza, Whiskas și Mutti. Oferim clienților o gamă extinsă de produse, atât bunuri de larg consum, cât și soluții pentru întreținerea autoturismelor și echipamente de protecție a sănătății și a siguranței muncii.
Cu o prezență extinsă în Republica Moldova și Ungaria, compania oferă soluții eficiente și personalizate, sprijinind partenerii în optimizarea lanțului de aprovizionare. Prin infrastructura modernă și rețeaua extinsă în 3 țări, AQUILA asigură disponibilitatea unei game largi de produse în peste 72.000 de puncte de desfacere, inclusiv magazine tradiționale, rețele moderne de retail și platforme online. Portofoliul AQUILA, format din peste 15.000 de produse, include atât mărci proprii precum Gradena, LaMasă și JetXpert, cât și branduri globale de renume, precum Kinder, Lavazza, Whiskas și Mutti. Oferim clienților o gamă extinsă de produse, atât bunuri de larg consum, cât și soluții pentru întreținerea autoturismelor și echipamente de protecție a sănătății și a siguranței muncii.
Joburi similare
- 11 Iun. 2025
Manager Vanzari Implanturi JDentalCare - regiunea Moldovei
Topdent Technic S.R.L.
Braila, Buzau, Iasi și alte 2 orașe5000 - 13000 RON net / lună